15 mars 2008
Trådstartare
Tjenare, ska dra in strömkabeln från batteriet in till kupén men hittar tamefan inget vettigt ställe i torpedväggen att dra in kabeln på. Vet att det finns en del alfister här på garaget så någon borde kunna hjälpa mig.
Väldigt tacksam för svar
MVH Emil
Second place is the first loser