4926
Sök

dekal eller inte?

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
#1
Är lite inne på att skaffa en liten dekal till bilen. Men kan inte riktigt bestämma mig. vill ha lite tankar å tycken om min ide`! tongue  dekalen blir silverblank. är lite rädd att de blir kladdit men då äre ju bara att skrapa bort den roll men ändå.

http://www.garaget.org/gallery/archive/59352/280882_0k6m8q.jpg
denna dekal där jag markerat med rött på bilen.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
15 mars 2008
#2
tycker du ska montera den smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Driifter;)
1 630 Inlägg
15 mars 2008
#3
den gör nog ingen skada där så sätt på den du.. i allra värsta fall är de ju inte värre än att ta bort den

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Administratör
11 968 Inlägg
15 mars 2008
#4
Det blir inte ett dugg kladdigt om det är bra dekal (Garaget-dekalerna jag har från dekaltrim.nu kladdar inte det minsta). Inga problem och ta bort heller, du gör det enkelt med högtryckstvätten.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Cnc-operatör
608 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
#5
chrizz skrev:
Det blir inte ett dugg kladdigt om det är bra dekal (Garaget-dekalerna jag har från dekaltrim.nu kladdar inte det minsta). Inga problem och ta bort heller, du gör det enkelt med högtryckstvätten.

alltså jag menar inte att de kladdigt som i kletigt utan kladdigt utseende..vill ha kvar den "stilrena" stuket på bilen! wink

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 mars 2008
#6
Klart du ska ha den! Det ska synas vem som äger bilen smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
15 mars 2008
#7
Blir bra det! smile Men du får väl ta en tur upp hit och visa upp den i sommar. big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.


Sök