3930
Sök

Vad tror ni???

Mollllgan
16 mars 2008
Trådstartare
Tror ni det är ngt o lägga pengarna på???
Måste nämligen ha en ny mobil idag.....
Plzzz snabba svar...

http://www.blocket.se/vi/15531641.htm?ca=21_s

In o kolla... Mvh S40

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 mars 2008
"IFONE" låter som en dålig IPHONE-kopia.
Bara det får mig att rygga tillbaka lite..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Lidhultare.
325 Inlägg
16 mars 2008
kan börja med att säga att denna kan omöjligt vara den "äkta" modellen... sen kan jag säga att jag vet inte hur bra den funkar men min polare köpte sig en från usa (5000:-) den "äkta" versionen och den va riktigt trevlig=) inge buggar och menyerna va enkla:) och att om man nu skulle vilja kolla på film i den så va det SUPER kvalité.

8gb minne hade hans o det kunde man knappast tro,han hade nårra filmer och en jävla massa musik! varför jag säga att han HADE är för att han har sålt den till sin polare o han fik 500:- mer än va han köpte den för o han använde den inte så mkt så han tyckte det va bättre men en vanlig mobil smile

-Twiajävlen-

Mollllgan
16 mars 2008
Trådstartare
John87 skrev:

Hmmmm japps import från utland enl samtal med säljare... Ingen svensk meny???

Låter wieerd... Men men

Diamond
540 Inlägg
16 mars 2008
skulle nog inte köra på den....  vad ska du göra när den måste uppdateras lr lagas??

Bättre att handla i affär och ha en trygg försäkring!!

I'm Rick James Bitch!

Mollllgan
16 mars 2008
Trådstartare
diamond_ skrev:
skulle nog inte köra på den....  vad ska du göra när den måste uppdateras lr lagas??

Bättre att handla i affär och ha en trygg försäkring!!

Hon jag snacka med hon sa att hon tar med den te utlandet o fixar den sen kör hon hem den till mig igen... nej jag letar vidare... Om nån har en mob te salu pm:A då mig..

Tack för hjälpen Mvh

3 113 Inlägg
16 mars 2008
varför vilja ha en Iphone alls? Ifone gjorde inte saken bättre heller..

Semper Fi

Körv
3 535 Inlägg
16 mars 2008
Samsung U600, fantastiskt bra telefon! Bättre än U700 iochmed att den bara har 2G (drar mindre batteri) och skalet är bättre än U700.

Har massa coola funktioner också!

2lök på prisjakt

Truckdriving Man

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
16 mars 2008
_S40_ skrev:
John87 skrev:

Hmmmm japps import från utland enl samtal med säljare... Ingen svensk meny???

Låter wieerd... Men men

Iphonen har inga svenska menyer, inga officiella iaf. Och den där du funderade på var ingen Iphone, utan det var just en Ifone, aka piratskit.

cebT: Antar att du aldrig använt dig av en Iphone?. Så då är det nog bäst att du inte säger nåt öht. ;)

Whine whine!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 mars 2008
Akta er för falska N95:or på tradera med, en som kallar sig baylac där säljer nokia n95 med bla touchscreen osv, något som n95:an är känd för att *inte* ha.

Kinakopia där med och jag har anmält killen mer än fem gånger men tradera gör ingenting som vanligt.....   roll

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök