4945
Sök

Lägga igen sido blinkers och SBP?

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
#1
Haj kan man lägga igen sido bilnkerserna de på skärmen och flytta dem till ett par backspeglar med bilnkers i  stället? Kommer man igenom SBP då?

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

Volvoskadad
6 017 Inlägg
16 mars 2008
#2
ja det ska väl inte vara nått problem, men blinkersen ska ju vara E-märkt

Jonas

Better than God \o/
1 886 Inlägg
16 mars 2008
#3
Borde funka om blinkers i backspegeln är godkänd. Men vill man verkligen göra så? smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

5 089 Inlägg
16 mars 2008
#4
Jag har gjort så på min och jag har frågat besiktingen. han jag pratade med sa att han skiter i det. men vad polisen kan säga är en annan sak. men dom måste blinka åt sidan också. inte bara synnas frammifrån.

\Lindgren


Sök