ska byta en instrument lampa på hondan (crx '90) och det var ju lite ovanlig modell på själva lampan, ser ut så här ungefär: fast den är platt på baksidan... någon som känner igen?
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
dålig bild men så ser den ut iaf! som du ser är den rätt så platt på baksidan, ska ju vara så trångt överallt på den där manicken...
edit: 'vanliga' instrumentlampor man köper på biltema eller macken passar ju inte överhuvudtaget, sticker ut för mycket bak och har för stor diameter för hålet, men går att pressa i
Senast redigerat av cenoxide (17 mars 2008)
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"