3557
Sök

instrument lampa honda, vart köper jag?

Kokar ris
923 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
#1
ska byta en instrument lampa på hondan (crx '90) och det var ju lite ovanlig modell på själva lampan, ser ut så här ungefär: http://www.theautochannel.com/autoparts/images/products_small/engineparts/k5957857726lvh.jpg fast den är platt på baksidan... någon som känner igen?

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Kokar ris
923 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#2
http://212.63.204.54/gallery/archive/44105/283286_7vph1e.jpg
dålig bild men så ser den ut iaf! som du ser är den rätt så platt på baksidan, ska ju vara så trångt överallt på den där manicken... hmm

edit: 'vanliga' instrumentlampor man köper på biltema eller macken passar ju inte överhuvudtaget, sticker ut för mycket bak och har för stor diameter för hålet, men går att pressa i
Senast redigerat av cenoxide (17 mars 2008)

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Kokar ris
923 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#3
ingen? :'(

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Kokar ris
923 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#4
nej tyvärr sad den har ju då ingenting på baksidan som sticker ut

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Kokar ris
923 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#5
har fobi för orignaldelar haha, men det känns som det blir en satsning på det då...

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"


Sök