Idag har jag skaffat mig en väldigt grym Volvo 244, av årsmodell -81.
Nu skulle jag vilja ha lite tips och råd om denna bilen. Skulle bland annat vilja ha tag på en sån där grupp A-vinge, finns det någon här som vet VART man fixar sån?
Sedan undrar jag över fläkten i bilen, den fungerar inte. Vad kan felet vara? Är ju lite jobbigt nu när det är kallt, de blir ju liksom en hel del imma på insidan av rutan.
Finns det någon som har nåt bra tips om styling eller vart man fixar roliga prylar till en Volvo 244, så tveka inte att skriva. Ni kan antingen svara här i forumet, eller oxå skriva ett GB till mig.
För er som bara ska klaga eller komma med någon dum kommentar, ni behöver inte lägga er tid på att skriva, klarar mig utan massa dumma svar.
så e de väl typ fälgar o vita blinkers .. sänka e ju bara ta fram rondellen för de finns ju ingen sänksats som syns ändå.. vilken bil har inte redan ramlat ihop 40mm på 27 år? .. kolla på lite 240:is på garaget så har du snart inspiriation till hur du vill att din ska se ut
Idag har jag skaffat mig en väldigt grym Volvo 244, av årsmodell -81.
Nu skulle jag vilja ha lite tips och råd om denna bilen. Skulle bland annat vilja ha tag på en sån där grupp A-vinge, finns det någon här som vet VART man fixar sån?
Sedan undrar jag över fläkten i bilen, den fungerar inte. Vad kan felet vara? Är ju lite jobbigt nu när det är kallt, de blir ju liksom en hel del imma på insidan av rutan.
Finns det någon som har nåt bra tips om styling eller vart man fixar roliga prylar till en Volvo 244, så tveka inte att skriva. Ni kan antingen svara här i forumet, eller oxå skriva ett GB till mig.
För er som bara ska klaga eller komma med någon dum kommentar, ni behöver inte lägga er tid på att skriva, klarar mig utan massa dumma svar.
Tack på förhand.
PS: Bilder på bilen kommer upp lite senare.
angående fläkten så har nog den skurit så det är bara att byta värmepacket:P om inte säkringen har gått då=) angående bilen så en clean bil är det snyggaste
Jag får tacka för alla svar, jag ska ta och kolla runt lite grann om vinge osv. Jag har ju en aluvinge redan men eftersom de är olagligt och halvfult så slänger jag inte på den på bilen.
Killen som svarade frågan angående min fläkt, jag får tacka så mycket. Ska genast kolla upp detta, eller ja, i helgen eftersom jag jobbar natt.