17 mars 2008
Trådstartare
Behöver hjälp, på väg hem från jobbet nu i natt så la ljuset plus färddatorn av i min golf. Okey tänkte jag kan ju vara en säkring som gick, men problemet är att det blinkar om man ligger på 5:ans växel i 90km/h och ger lite gas så att den ökar sakta, lampan som indikerar helljus lyser när helljuset är släckt men inte när det är tänt, allså tvärt om mot hur det ska var, samt att oljetrycks lampan blinkar. Vill poängtera att all annan el funkar förutom detta. Är det någon annan som råkat ut för detta. Vet också att batteriet är lite dåligt i bilen, kan det bero på det. Är väldigt jobbigt eftersom jag jobbar natt och det är mörkt när jag både åker till jobbet och när jag åker hem. Fick åka med pannlampa hem idag för att ens se hastighetsmätaren.
Vore bra med tips. Tack på förhand