17 mars 2008
Trådstartare
Polaren har en S70 och undrar om 235-40-18 är några problem på den bilen ?
Just nu är bilen orginal men han funderar på att sänka 40/40mm skulle det funka även då?
Mvh Emil
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal