3541
Sök

Hjälp Mej!!!!!!!!!!!

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#1
ska byta instomentpanelen i min volvo s70 pga att det blev brand..vad händer om jag köper en som har gått 30 000mil..står det det då lr har bilen ett minne så det blr 20 000mil som det ska vara idag?
SNÄLLA svara på frågan om ni kan

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Miklen
17 mars 2008
#2
Kan som moraltant ge dig rådet att ändra rubriken illa kvickt iaf annars lär du då inte få några svar alls i en låst tråd smile

4 571 Inlägg
17 mars 2008
#3
Antingen skärper du till dig och gör som jag säger eller så kommer du bli varnad.

Läs rubrikanvisningarna

Låst



Sök