18 mars 2008
Trådstartare
funderar på om ja ska bygga om mitt ljud igen! men ja vet inte om ja ska ha en portad eller sluten låda?`
basen är som sagt en Audiobahn awt10x
200oz Double Stacked Strontium Magnets
Power Handling: 2000 watts R.M.S.
Frequency Response: 20Hz - 500Hz
Efficiency: 89.7dB
Bolt Tight Motor Structure
PHAT 2" Foam Surround
Titanium/Aluminum Cone
3" 4-Layer AVS Voice Coil
Dual 2 Ohm Voice Coils
1 Ohm or 4 Ohm Operation
Mounting Dimensions: Depth; 6" Hole; 10 1/4" Diameter; 11 1/2"
Multi-connect Lug Lock Terminals
Så ska man ha en sluten eller portad låda? och ska den vara portad, hur många litrar ska den då vara på?
mig <3 vtec = sant