5134
Sök

Bra rostätare/borttagare?

375 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#1
Då vädret blir lämpligt så hade jag tänkt att ta mig an en del rost som är under bilen strax bakom främrre kofångare.

Då jag anser att det blir bökigt med slippapepr och rondeller så undrar jag om det kan finnas en bra rost ätare som iaf tar bort det mesta men helst all rost.


699 Inlägg
18 mars 2008
#2
Det bästa e ju å blästra, men e ju inte så lätt å komma åt då kanske?

Bilgalen elektriker :)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
313 Inlägg
18 mars 2008
#4
Det bästa är att byta ut plåten.. smile)


375 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#5
_zigge_ skrev:
Det bästa är att byta ut plåten.. smile)

är typ en stomme smile


helt galen
388 Inlägg
20 mars 2008
#6
Jag försökte med rostätare men om jag ska vara ärlig så är det lika mycket rost nmu som det varn innan jag började i höstas...

Varför åka fort när man kan åka brett?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
20 mars 2008
#7
också varit tveksam till sk. rostätare...

men efter 20min i badet med 50/50 TerebleX och vatten

ja bilden talar för sig själv smile
http://img.photobucket.com/albums/v405/sir_Daniel/20071226048.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v405/sir_Daniel/20071226050.jpg

med lite förarbete, tex roterandestålborste eller liknande så hade det blivit ännu bättre smile


303 Inlägg
20 mars 2008
#8
coolt bara att ta lös dörrarna å skärmarna på bilen å lägga dom i ett bad eller ja helst hela jävla bilen big_smile



Sök