Då vädret blir lämpligt så hade jag tänkt att ta mig an en del rost som är under bilen strax bakom främrre kofångare.
Då jag anser att det blir bökigt med slippapepr och rondeller så undrar jag om det kan finnas en bra rost ätare som iaf tar bort det mesta men helst all rost.