18 mars 2008
Trådstartare
Funderar lite över mitt larm (om jag har ett sånt)..
Jag har två knappar på min nyckel. Ena låser bilen, och den andra gör så att alla lås surrar till (dom öppnas inte, bara låter en liten stund) och tänder en röd lampa i fönsterbrädan fram (mitt i luftutblåset där).
Lampan blinkar i början men sen blir det fast sken.
Då måste larmet vara på va?
Fungerar det som det ska då? Verkar dumt att man måste låsa med en knapp och sen aktivera larmet med en annan.
"Surrandet" från alla lås när man aktiverar larmet, vad är det för något?
Säg inget om instuktionsboken för den är på tyska och jag förstår inte ett ord av den

Pojkar kör turbo. Män kör V8.