5137
Sök

Beslutsångest (Fälgval Volvo 940)

1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#1
Ska införskaffa ett par 18" men vet inte vad jag vill ha, så behöver lite hjälp med valet..

http://www.nordendack.se/product_info.p … .5x18.html

Gillar dessa
Ev i Aluminium?
Dumt med svarta fälgar till min bil?


http://www.nordendack.se/product_info.p … _8x18.html


http://www.nordendack.se/product_info.p … .5x18.html


Volvo R-fälgar?
Eller ska jag satsa på fälgar med en fälgkant? Typ Super DTM/Ace Pirate?
Senast redigerat av Rigg0 (19 mars 2008)


815 Inlägg
19 mars 2008
#2
Jag gillade fälgarna i första länken mest. Dom borde passa din bil men det är ju svårt o veta

1 050 Inlägg
19 mars 2008
#3
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Driifter;)
1 630 Inlägg
19 mars 2008
#4
fälgar me kant ska de ju va iaf;)

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Livsnjutare
403 Inlägg
19 mars 2008
#5
E-30 skrev:
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

ska du inte ut o leta efter däck bedragare, du e ju så bra på att gnälla o skälla

Gta Iv 31april

1 050 Inlägg
19 mars 2008
#6
-S40- skrev:
E-30 skrev:
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

ska du inte ut o leta efter däck bedragare, du e ju så bra på att gnälla o skälla

Däck bedragare?? Har du kanske lust att utveckla detta ditt påstående? Jag förstår dessvärre ingenting alls?

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Elektriker/Montör
534 Inlägg
19 mars 2008
#7
kanke ett par C70 Rfälgar. Dom vanliga är ju ....Ja just det SÅ VANLIGA!!!! Lycka till

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#8
Olssonz skrev:
Jag gillade fälgarna i första länken mest. Dom borde passa din bil men det är ju svårt o veta

a sant gillar dem:) men svarta fälgar på bilen, blir det snyggt?


1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#9
E-30 skrev:
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

så du menar att det inte är någon idé att köpa dem från någon annat ställe i sverige? isf vfr?
a dem e fräscha, dock gillar jag deras "BETAS" bättre, dock ingen fälgkant, fint på dessa bilar


Livsnjutare
403 Inlägg
19 mars 2008
#10
E-30 skrev:
-S40- skrev:
E-30 skrev:
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

ska du inte ut o leta efter däck bedragare, du e ju så bra på att gnälla o skälla

Däck bedragare?? Har du kanske lust att utveckla detta ditt påstående? Jag förstår dessvärre ingenting alls?

ja, dina desperata påhopp på autostyling snackar ja om... tyckte du agera så jävla oproffsigt i dina inlägg..

blir förbannad på folk som du, som inte kan se saker från 2 sidor.. och du hade absolut inget med saken o göra heller...!

Gta Iv 31april

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
19 mars 2008
#11
Tycker nr 1 var grymt heta wink Nr 3 var inte fel heller.


1 050 Inlägg
19 mars 2008
#12
-S40- skrev:
E-30 skrev:
-S40- skrev:

ska du inte ut o leta efter däck bedragare, du e ju så bra på att gnälla o skälla

Däck bedragare?? Har du kanske lust att utveckla detta ditt påstående? Jag förstår dessvärre ingenting alls?

ja, dina desperata påhopp på autostyling snackar ja om... tyckte du agera så jävla oproffsigt i dina inlägg..

blir förbannad på folk som du, som inte kan se saker från 2 sidor.. och du hade absolut inget med saken o göra heller...!

Mr Bad skickade ett PM till mig under veckan, han låter meddela att Autostyling nu återbetalat hela köpesumman för de rostiga kromfälgarna. Han värdesatte min insats tillskillnad mot Dig din jävla gnällspik.

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Intresseklubben
673 Inlägg
19 mars 2008
#13
ASA pirate eller ACE targa smile det e någon utav dem 2 jag tycker iaf.. vilken du väljer spelar ingenroll, för det kommer bli lika fint resultat smile men jag tror nog targa hade varit snyggt på din bil..

dock tycker jag asa pirates är bland dem snyggaste fälgarna som finns smile

/Mvh Andreas

223 Inlägg
19 mars 2008
#14
Själv hade jag ju lätt satsat på ett par Super DTM dom är ju Utan Tvekan dom fälgar som är snyggast på volvo bilarna ( R fälgar osså ) men som sagt Super DTM i alldra gögsta grad smile dom passar ju även rakt på utan klydd smile lycka till med valet puss

1 050 Inlägg
19 mars 2008
#15
Rigg0 skrev:
E-30 skrev:
Det 1:a alternativet är nog mindre bra. Generalagenturen AMRING importerar ej längre ASA fälgar till Sverige. Dessa 18" fälgar Asa Racing GT, såldes nyligen ut hos Gummihuset för 1.400:-st. Så nu är de utgångna ur det ordinarie sortimentet. (köp inte från kvarvarande restpartier)

Personligen, så hade jag tveklöst valt fälgen ACE Monaco/Targa 19" Passar helt utmärkt till Volvo. big_smile

så du menar att det inte är någon idé att köpa dem från någon annat ställe i sverige? isf vfr?
a dem e fräscha, dock gillar jag deras "BETAS" bättre, dock ingen fälgkant, fint på dessa bilar

Det spelar ingen roll vartifrån du köper dem, det är fortfarande AMRING som är importör/leverantör av ASA fälgarna i Sverige. AMRING levererade tidigare ASA fälgarna till samtliga återförsäljare runt om i landet, då de fortfarande fanns kvar i det ordinarie fälgsortimentet. (Nu är de borttagna)


Hittade en pågående utförsäljning av de sista kvarvarande Asa Racing GT samt Pirate. Detta är nog rester från Gummihuset som de köpt upp mkt billigt.

http://www.nassjodack.se/system/visa.as … ;HSID=3174
Senast redigerat av E-30 (19 mars 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#16
willeN skrev:
Själv hade jag ju lätt satsat på ett par Super DTM dom är ju Utan Tvekan dom fälgar som är snyggast på volvo bilarna ( R fälgar osså ) men som sagt Super DTM i alldra gögsta grad smile dom passar ju även rakt på utan klydd smile lycka till med valet puss

mkt sant^^ men dem asa pirate, svarta.. liknar dtm därför jag checka dem:)


1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#17
Marcus_89 skrev:
Tycker nr 1 var grymt heta wink Nr 3 var inte fel heller.

sant, men ska man satsa på ace targa då? ace betas e utan fälgkant, men riktigt fräscha dem också!


1 050 Inlägg
19 mars 2008
#18
Rigg0 skrev:
Marcus_89 skrev:
Tycker nr 1 var grymt heta wink Nr 3 var inte fel heller.

sant, men ska man satsa på ace targa då? ace betas e utan fälgkant, men riktigt fräscha dem också!

Personligen, så tycker jag att ACE Betas, ser ut som en "halvfärdig" Targa (utan polerad kant)
Den polerade kanten ger ju det största intrycket.

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1 131 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#19
E-30 skrev:
Rigg0 skrev:
Marcus_89 skrev:
Tycker nr 1 var grymt heta wink Nr 3 var inte fel heller.

sant, men ska man satsa på ace targa då? ace betas e utan fälgkant, men riktigt fräscha dem också!

Personligen, så tycker jag att ACE Betas, ser ut som en "halvfärdig" Targa (utan polerad kant)
Den polerade kanten ger ju det största intrycket.

a kanske e så, får spåna på detta^^ lutar dock åt typ super dtm



Sök