På min Bmw har jag halvljus med en liten halvmåne i botten av lyktan, vissa Bmw har inte det? Vad är de bra för och vad finns det för olika varianter? Finns det M-optik på E24 med?
De med halvmånen är ju helt klart snyggare, ser nyare ut och oftast fräshare. De andra brukar va mer matta, kanske är reflektorn som mattas på de äldre. Har för mig att jag såg bosch stog på strålkastarna när jag satte dit blinkersen.