Märkte idag att mina dimljusen inte funka, så ja la mig ner o kolla och märkta att kablarna va "avklippta" elr " ej inkopplade" Hur ska jag koppla elr göra så dom börjar funka igen ?
Det är org dimljusena på en Volvo 740. vart ska kablarna någonstans för att det ska funka igen ???