Classes bilstyling!!

terazzi
19 mars 2008 ·

Tyckte det va bra big_smile
lixom inget trams så sett..
skoj se dem tänka för en gångs skull ^^ menar TV4+ nu..

Senast redigerat av terazzi (19 mars 2008)

Jultomten
19 mars 2008 · 25 Inlägg

Firman ligger i täby kyrkby, exakt adress finns ju på hitta.se osv. Han har en hemsida också, testa att googla.

Gillar skarpt den personliga servicen man får där. På aldeles för många ställen måste man dra ut svaren ur folk och förklara 10 ggr innan de fattar vad man e ute efter. så är det aldrig hos classe.

Noiseprojekt
19 mars 2008 ·
Phaetoon
19 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Caddyn ser ut att vara ett häftigt projekt. Fyrhjulsdrift från en A3 wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mortalis VW-nörd?
20 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

Aleks_
20 mars 2008 · 68 Inlägg

priusen verkar bli helt okej!! tongue

Syst3m
20 mars 2008 · 1 079 Inlägg

Mortalis skrev:
Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

Helvete vad du är negativ till allt!

TTTTT
20 mars 2008 · 945 Inlägg

Tycker programet kändes lite halvpajigt.
En rakad nisse som tror att man ska ha solbrillorna i nacken....suck.
En lönnfet semifjolla med nån äcklig minihund.
Den enda som verkar soft är datanörden, han ljudnissen.
Sen känns ju bil valet som det är helt av banan.
Å snälla ni ta inte det jag har skrivit så jävla allvarligt, garva istället big_smile

blinka blått om du vill rejsa!
Rallyhalle
20 mars 2008 · 4 299 Inlägg

TTTTT skrev:
Tycker programet kändes lite halvpajigt.
En rakad nisse som tror att man ska ha solbrillorna i nacken....suck.
En lönnfet semifjolla med nån äcklig minihund.
Den enda som verkar soft är datanörden, han ljudnissen.
Sen känns ju bil valet som det är helt av banan.
Å snälla ni ta inte det jag har skrivit så jävla allvarligt, garva istället big_smile

Ääh, bilvalet va ju skittufft tongue Hur ofta ser man en Prius me 20 tummare smile

evilaudio
20 mars 2008 · 16 195 Inlägg

synd att man vet för mycke om bilen samt folket bakom bygget..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
evilaudio
20 mars 2008 · 16 195 Inlägg

Jultomten skrev:
Classe har gjort en del stylingjobb på min bil och jag brukar kika in hos honom (han har firma här i Täby) då och då.  Caddyn ser grym ut, kommer att gå som ett spjut när allt är på plats. Har även sett glimtar av bilen han bygger på i programmet ikväll. Om han gjorde allt han snackade om, blir det ett maxat bygge med mkt multimedia!

han??!!!   classe bygger kanske 10% själv, en till som tar åt sig äran för jobb som andra utför, vilket inte e helt ovanligt i den här brancshen.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Bjork OEM <3
20 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Va programmet ngt å ha? Ja jobba å min rast va slut när de börja hmm

OEM <3
Kalle_Ponken
20 mars 2008 · 1 752 Inlägg

Jag tyckte att det var helt okej o kolla på!smile Dock så var det som sagt lite B känsla över upplägget av det hela...Men bilen lär ju bli skitfrän sen iaf skulle jag tro!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
A_Lindahl Lite överallt..
20 mars 2008 · 612 Inlägg

Nja, inte mycket att hänga i granen inte..

Var ungefär som Pimp My Ride har blivit nu.. Förut fick man ju se lite av hur dom gjorde iaf..
Nu är det så mycket reklam och skit, så sammanlagt så ser man ungefär en 15min kanske, och då får man bara se VAD som ska in, inte HUR..

Kul att kolla på färdiga resultatet.. Är ju jobbet man vill se..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Mortalis VW-nörd?
20 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Syst3m skrev:

Mortalis skrev:
Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

Helvete vad du är negativ till allt!

Negativ till allt som e dåligt ja? Få IG i betyg o va nöjd med de, inte va så negativ tongue

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 mars 2008 · 1 300 Inlägg

Syst3m skrev:

Mortalis skrev:
Minns honom från Mera Motor i tv4+, när han stylade sin asfula familjevan (blev värre efteråt än före) och åkte runt till andra stylingmänniskor i nästföljande säsong med solbrillorna på bak-o-fram på huvudet, va cool du e classe!!! gud...antar att programmet va som vanligt med tv4+? Man fick inte lära sig eller se ngt speciellt

Helvete vad du är negativ till allt!

Det menar du inte... ? roll

I do it my way
zortep
20 mars 2008 · 911 Inlägg

Vilken jävla hemsida han har asså !
stavfel överallt.

pic up the phone, wazzzaaa
fegge_89
20 mars 2008 · 1 302 Inlägg

zortep skrev:
Vilken jävla hemsida han har asså !
stavfel överallt.

Har han en hemsida ?

Newman mickenyman.se
20 mars 2008 · 687 Inlägg

Den är ball som fasen big_smile har sätt den klar smile den har fasen varit klar länge nu!

Honda Civic "Team Nyman" (1991)
Honda Crx (1990)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
fegge_89
20 mars 2008 · 1 302 Inlägg

Newman skrev:
Den är ball som fasen big_smile har sätt den klar smile den har fasen varit klar länge nu!

Ta kort på den och lägg upp smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang