Classes bilstyling!!

criller Aktiv Medlem
20 mars 2008 · 1 303 Inlägg

Norde skrev:

Reyez skrev:

Mäki skrev:
Han "Pimpade" tittis bil imorse hörde jag (lyssnar på rix fm på radion) måste in och kolla hur seriös han är, är han seriös kanske jag kollar. Annars är de ju bara slöseri med tid.

Classe är duktig helt klart... Men han gjorde ju en liten upppiffning på Tittis bil på ca 10 min.. inte så dåligt...Rix Fm är ju bäst!!

hittade bilderna på rix´s hemsida:
http://rixfm.se/index.php?specialconten … amp;id=779

lol

Mvh Christian
camaro67 Meister
20 mars 2008 · 6 763 Inlägg

TTTTT skrev:
Tycker programet kändes lite halvpajigt.
En rakad nisse som tror att man ska ha solbrillorna i nacken....suck.
En lönnfet semifjolla med nån äcklig minihund.
Den enda som verkar soft är datanörden, han ljudnissen.
Sen känns ju bil valet som det är helt av banan.
Å snälla ni ta inte det jag har skrivit så jävla allvarligt, garva istället big_smile

Jag såg de inte men jag antar att de inte kunde vara sämmre än discoverys program i utbildningssyfte?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
TTTTT
20 mars 2008 · 945 Inlägg

camaro67 skrev:

TTTTT skrev:
Tycker programet kändes lite halvpajigt.
En rakad nisse som tror att man ska ha solbrillorna i nacken....suck.
En lönnfet semifjolla med nån äcklig minihund.
Den enda som verkar soft är datanörden, han ljudnissen.
Sen känns ju bil valet som det är helt av banan.
Å snälla ni ta inte det jag har skrivit så jävla allvarligt, garva istället big_smile

Jag såg de inte men jag antar att de inte kunde vara sämmre än discoverys program i utbildningssyfte?

HAHAHA....ligger på typ den nivån ........kollade fälgar och gosade med bögjycken i halva programet, vet i fan asså....typ pump my dog , eller nåt, kan tänka mig att dom gör nån jävla hundbur eller nåt i bilen åxå...hahahaha....hur som helst, känns jävligt gjort. Skulle vara roligare med ett program där man fick se dom bygga istället.
Fredde Fagerström va ju med i ett, där han körde alla möjliga idiotfordon dom byggde, d va ju iaf nåt att garva åt!

blinka blått om du vill rejsa!
camaro67 Meister
20 mars 2008 · 6 763 Inlägg

TTTTT skrev:

camaro67 skrev:

TTTTT skrev:
Tycker programet kändes lite halvpajigt.
En rakad nisse som tror att man ska ha solbrillorna i nacken....suck.
En lönnfet semifjolla med nån äcklig minihund.
Den enda som verkar soft är datanörden, han ljudnissen.
Sen känns ju bil valet som det är helt av banan.
Å snälla ni ta inte det jag har skrivit så jävla allvarligt, garva istället big_smile

Jag såg de inte men jag antar att de inte kunde vara sämmre än discoverys program i utbildningssyfte?

HAHAHA....ligger på typ den nivån ........kollade fälgar och gosade med bögjycken i halva programet, vet i fan asså....typ pump my dog , eller nåt, kan tänka mig att dom gör nån jävla hundbur eller nåt i bilen åxå...hahahaha....hur som helst, känns jävligt gjort. Skulle vara roligare med ett program där man fick se dom bygga istället.
Fredde Fagerström va ju med i ett, där han körde alla möjliga idiotfordon dom byggde, d va ju iaf nåt att garva åt!

Haha jaa de vore kul om man fick se hur de gjorde saker istället för att de bara säger att de ska göra si och så.

Tror att de är monster garage du menar big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Xoff Volvo tönt... =)
20 mars 2008 · 2 344 Inlägg

Pump My Dog! snacka asgarv här! hahaha... dock inte sett programet så detta är lite Off-T

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
TTTTT
20 mars 2008 · 945 Inlägg

camaro67 skrev:

TTTTT skrev:

camaro67 skrev:

Jag såg de inte men jag antar att de inte kunde vara sämmre än discoverys program i utbildningssyfte?

HAHAHA....ligger på typ den nivån ........kollade fälgar och gosade med bögjycken i halva programet, vet i fan asså....typ pump my dog , eller nåt, kan tänka mig att dom gör nån jävla hundbur eller nåt i bilen åxå...hahahaha....hur som helst, känns jävligt gjort. Skulle vara roligare med ett program där man fick se dom bygga istället.
Fredde Fagerström va ju med i ett, där han körde alla möjliga idiotfordon dom byggde, d va ju iaf nåt att garva åt!

Haha jaa de vore kul om man fick se hur de gjorde saker istället för att de bara säger att de ska göra si och så.

Tror att de är monster garage du menar big_smile

Ja just d d hette d tror jag big_smile

blinka blått om du vill rejsa!
Bos
20 mars 2008 · 264 Inlägg

Tycker dendäringa classe verkar lite halvskum ja, går omkring o gayar sej me solbrillorna bakofram o grejjer..

Volvo v70 (2008)
TTTTT
20 mars 2008 · 945 Inlägg

Bos skrev:
Tycker dendäringa classe verkar lite halvskum ja, går omkring o gayar sej me solbrillorna bakofram o grejjer..

fan garvar högt här big_smile

blinka blått om du vill rejsa!
skön
20 mars 2008 · 89 Inlägg

Bos skrev:
Tycker dendäringa classe verkar lite halvskum ja, går omkring o gayar sej me solbrillorna bakofram o grejjer..

tror det e mer för att skaffa en imiage han gör såntdär... för utan solglasögonen, vem hade lagt han på minnet då? då hade han ju bara varit en farbror som bara smällte in i mängden! 

dock är jag övertygad om att han hade passat bättre i en rosa solhatt, eller varför inte haft ett litet hus på ryggen som skalman cool

Senast redigerat av skön (20 mars 2008)

zortep
21 mars 2008 · 911 Inlägg

fegge_89 skrev:

zortep skrev:
Vilken jävla hemsida han har asså !
stavfel överallt.

Har han en hemsida ?

http://www.classesgarage.se/joomla/

pic up the phone, wazzzaaa
MilleN
21 mars 2008 · 9 108 Inlägg

Jag tycker det var underhållande, detta avsnittet handlade ju bara om planering, och dom gick igenom vilka trender som faktiskt råder. Dom har ju faktiskt koll på det till skillnad från många som kommenterar här.

Hoppas dom visar mycket mer praktik nästa vecka, men detta var ett helt klart OK förstaprogram smile

Men vad är det för Paris Hilton-hund som Kenny Kyrk har skaffat sig hahaha, nä lite wannabe-amerikaner var dom allt, men det var kul ändå.

TTTTT
21 mars 2008 · 945 Inlägg

Vad det gäller det här med trendriktig styling så tycker iofs jag att det är tråkigt att inte fler går sina "egna" vägar istället för att följa med  " strömmen".
Jag jämför det med att gå till tatueraren och göra en tribe bara för att man har kollat på from dusk to dawn.
Nä, fram för mer egen och annorlunda styling !

Senast redigerat av TTTTT (21 mars 2008)

blinka blått om du vill rejsa!
MilleN
21 mars 2008 · 9 108 Inlägg

TTTT det är sant, men måste tillägga att man märkte väldigt väl att programmet inte var riktat för oss som hänger på Garaget.org XX antal timmar om dagen, och glor på bilder från mässor eller internetshoppar med bilstyling resten av tiden för att sedan klämma in några garagetimmar smile Det är nog lite för att jag inser det som jag gillade programmet.

AdamOpel DraMinBil.nu
21 mars 2008 · 1 016 Inlägg

Saxat från Classes bilstylings hemsida:

Kategori : Webshop : Styling.

"Stylingprodukter i långa rader

Den här kategorin är tom just nu"


ÖÖÖÖH big_smile ?

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
TTTTT
21 mars 2008 · 945 Inlägg

MilleN, jag förstår din "point of wiev".

blinka blått om du vill rejsa!
kennykyrk
31 mars 2008 · 12 Inlägg

TTTTT skrev:

camaro67 skrev:

TTTTT skrev:
HAHAHA....ligger på typ den nivån ........kollade fälgar och gosade med bögjycken i halva programet, vet i fan asså....typ pump my dog , eller nåt, kan tänka mig att dom gör nån jävla hundbur eller nåt i bilen åxå...hahahaha....hur som helst, känns jävligt gjort. Skulle vara roligare med ett program där man fick se dom bygga istället.
Fredde Fagerström va ju med i ett, där han körde alla möjliga idiotfordon dom byggde, d va ju iaf nåt att garva åt!

Haha jaa de vore kul om man fick se hur de gjorde saker istället för att de bara säger att de ska göra si och så.

Tror att de är monster garage du menar big_smile

Ja just d d hette d tror jag big_smile

Förstår mig inte riktigt på en del folk! Varför kan man inte bara vara glad att en av sveriges största tv-jättar bestämer sig för att göra ett bil-program?

Och citerat från  TTTTT som tydligen tycker att jag är en överviktig semifjola med en bögig hund? Jag behöver inte hävda mig med tatueringar och pitbull hundar, ja e inte som du som sitter dagarna i ända o klankar ner på alla andra istället för att göra nått bättre själv! De finns tv program som är mer passande för dig som T.ex en annan del av köping. de ett program som borde intressera dig.
Men sitt gärna där med din vältränade kropp o dina otroliga kunskaper i hur man tyder ford chassibrickor!
Men en vacker dag om en 10-15 år när du vuxit till dig o börjat använda din annabola pumpade lilla knöl du kallar hjärna så kanske även du fattar att du e en riktig idiot som inte gjort nått viktigare en att uttala dig om folk du inte känner som garanterat gjort mer o bättre saker än du någonsin kommer att göra!
Har aldrig sett dig på prispallen? varför har du inte ens nått bild galleri på din sida?

Bygg en bil din dumma idiot! sen uttala dig inte tvärt om.


Hoppas du fått nån insikt? annars kanske de e dags att gå till doktorn o kolla att de inte är helt tomt där uppe!


Mvh Kenny Kyrk

Tack till alla er som skrivit bra saker.

Senast redigerat av kennykyrk (31 mars 2008)

camaro67 Meister
31 mars 2008 · 6 763 Inlägg

kennykyrk skrev:

TTTTT skrev:

camaro67 skrev:

Haha jaa de vore kul om man fick se hur de gjorde saker istället för att de bara säger att de ska göra si och så.

Tror att de är monster garage du menar big_smile

Ja just d d hette d tror jag big_smile

Förstår mig inte riktigt på en del folk! Varför kan man inte bara vara glad att en av sveriges största tv-jättar bestämer sig för att göra ett bil-program?

Och citerat från  TTTTT som tydligen tycker att jag är en överviktig semifjola med en bögig hund? Jag behöver inte hävda mig med tatueringar och pitbull hundar, ja e inte som du som sitter dagarna i ända o klankar ner på alla andra istället för att göra nått bättre själv! De finns tv program som är mer passande för dig som T.ex en annan del av köping. de ett program som borde intressera dig.
Men sitt gärna där med din vältränade kropp o dina otroliga kunskaper i hur man tyder ford chassibrickor!
Men en vacker dag om en 10-15 år när du vuxit till dig o börjat använda din annabola pumpade lilla knöl du kallar hjärna så kanske även du fattar att du e en riktig idiot som inte gjort nått viktigare en att uttala dig om folk du inte känner som garanterat gjort mer o bättre saker än du någonsin kommer att göra!
Har aldrig sett dig på prispallen? varför har du inte ens nått bild galleri på din sida?

Bygg en bil din dumma idiot! sen uttala dig inte tvärt om.


Hoppas du fått nån insikt? annars kanske de e dags att gå till doktorn o kolla att de inte är helt tomt där uppe!


Mvh Kenny Kyrk

Tack till alla er som skrivit bra saker.

Ooops påhopp! Men tyvärr måste jag säga att bilen blev inte vacker. Jag undrar hur ni tänkte när ni satte den där plåten som skulle "sänka" taklinjen. För de ser för taskigt ut. De hade varit bättre att sätta kapen i taket istället och gjort en riktig sänkning.  Sen undrar jag vad du har vunnit för priser? Ni lär inte vinna några priser med Priusen iaf. Möjligtvis något tv-pris men de tvivlar jag starkt på

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
ironhead volvoraggare
31 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Brlelvis skrev:

camaro67 skrev:

kennykyrk skrev:

Förstår mig inte riktigt på en del folk! Varför kan man inte bara vara glad att en av sveriges största tv-jättar bestämer sig för att göra ett bil-program?

Och citerat från  TTTTT som tydligen tycker att jag är en överviktig semifjola med en bögig hund? Jag behöver inte hävda mig med tatueringar och pitbull hundar, ja e inte som du som sitter dagarna i ända o klankar ner på alla andra istället för att göra nått bättre själv! De finns tv program som är mer passande för dig som T.ex en annan del av köping. de ett program som borde intressera dig.
Men sitt gärna där med din vältränade kropp o dina otroliga kunskaper i hur man tyder ford chassibrickor!
Men en vacker dag om en 10-15 år när du vuxit till dig o börjat använda din annabola pumpade lilla knöl du kallar hjärna så kanske även du fattar att du e en riktig idiot som inte gjort nått viktigare en att uttala dig om folk du inte känner som garanterat gjort mer o bättre saker än du någonsin kommer att göra!
Har aldrig sett dig på prispallen? varför har du inte ens nått bild galleri på din sida?

Bygg en bil din dumma idiot! sen uttala dig inte tvärt om.


Hoppas du fått nån insikt? annars kanske de e dags att gå till doktorn o kolla att de inte är helt tomt där uppe!


Mvh Kenny Kyrk

Tack till alla er som skrivit bra saker.

Ooops påhopp! Men tyvärr måste jag säga att bilen blev inte vacker. Jag undrar hur ni tänkte när ni satte den där plåten som skulle "sänka" taklinjen. För de ser för taskigt ut. De hade varit bättre att sätta kapen i taket istället och gjort en riktig sänkning.  Sen undrar jag vad du har vunnit för priser? Ni lär inte vinna några priser med Priusen iaf. Möjligtvis något tv-pris men de tvivlar jag starkt på

Vi vann john d agestinos special award vilket iallafall jag tycker är rätt stort, men som sagt smaken är ju som baken....

mvh Elvis

men ttttt om du tyckte programmet var så kasst och bilen blev så ful så varför kolla dupå  programmet då........ den där priusen lär ju ta många priser runt om i landet för den är fan helt grym ju.... tillägger att jag inte är så svag för milökärror men just denna är det nått speccielt över

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
brillmongo
31 mars 2008 · 874 Inlägg

Visst Priusen är väl lite väl mycket kanske och definitivt inte min stil om man säger så, men va 17 det är ju en renodlad showbil den är ju byggd för att S Y N A S(antar jag tongue), tycker faktiskt den stackars bilen (och byggaren) får ta emot orättvist mycket skit . . . bedöm den efter vad den är byggd för istället.

orka.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
ironhead volvoraggare
31 mars 2008 · 4 776 Inlägg

den är ju ball ju skulle vara coolt att åka omkring me den ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang