3808
Sök

Vill ha hjälp med dörrsida! A4-01

2 035 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej! 

Jo det är så att jag vill ha lite tips nu när jag ska byta högt på en audi A4 -01 (nya modellen) i dörrarna fram!

Var orginal delningsfiltret????

Jag får säkert dän dörrsidan men det måste ju dit en adapter! kan man göra en själv?

några tips när man ska ha dit skiten?  att sätta dit dörrsidan brukar ju vara svårare än att ta bort!

gärna bilder =O)

mvh // ANders

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#2
ingen som har en audi????

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#3
ok det är en sån man ska ha! typiskt audi! visserligen så måste man nog ha en sån i saaben men men...

jag kommer ju byta ut diskanten också så det filtret försvinner ju då!

får se om det blir någon sådan adapter eller om man gör något hemmapul! den adaptern i plast verkar inte sååå stabil!

mvh // ANders

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#4
??? någon som vet mer ???

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
#5
ingen som vill hjälpa till?

Biljudsveteran sen 1984!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 mars 2008
#6
Jag har addaprar som jag plastat ihop med dörren för att det ska bli stabilt

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal


Sök