3827
Sök

Hjälp mig koppla en ciggaretplugg.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej, var ska jag löda dit plus och minus?

http://212.63.204.54/gallery/archive/72272/285919_0jdlap.jpg
En Ciggarettplugg

Minus innan eller efter motståndet?

Plus är väll bara att gå på?



http://212.63.204.54/gallery/archive/72272/285922_qmaevw.jpg
Ciggarettpluggen så som jag tror att den ska kopplas.


Är det fel kan ni gärna måla så som det ska vara på bilden så jag förstår.

/Tribbe.


SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#2
Okej, då är det bara att löda ihop det då... Billigt skit tongue Trode man bara skulle kunna ansluta kablarna med en lite elektronik mejsel men så var det ju inte.



Sök