22 mars 2008
Trådstartare
Hej Alla!!
Har för en tid sedan fått min nya tjänstebil, en A6 Sedan 2007. Tyvärr så har den det minsta ljudsystemet med endast 4st högtalare fram...
Nu är frågan vad man kan göra åt det? Jag var hos MDS som glatt meddelade att de kunde fixa till det för 13-15.000:- ... suck... om det inte var en tjänstebil så kanske... Men nu är ju det en sån...
Så frågan är: Vad kan jag göra själv för ca: 5-6000:- ? Nåt måste ju gå att göra? Åtminstånde så att passagerna i bak kan höra lite musik.
Jobbet gör jag själv, bara jag vet vad som går att göra utan omprogrameringar av datorn o liknande.
Mycket mycket tacksam för lite förslag!
Glad påsk
Niclas