ska polera upp alla motordelar till våren. grejerna som är blankpolerade har börjat få lite oxid på sig. nu är frågan om det räcker att strycka på Meguiars Metall Polish och sendan polera med duk? poleringen innan är väldigt bra gjort så visst borde det räcka att gå på med duk?
börja med 120 papper om det är repor, annars 240 sedan 400 och till sist 600, avsluta med autosol! annars är ett bra tips att köra över med lumpskiva efter 400 pappret!