23 mars 2008
Trådstartare
Har en passat tdi highline med alcantranklädsel. (halvskin och halvmocka eller något sånt)
Mocka delen har blivit lite smutsig så ska lämna in dne för rengöring samt inpregnering.
De stora problemet är att materialet har blivit noppigt, detta gör att de ser sunkigare ut än vad de egentligen är.
Någon som vet om detta går att ordna? Vart man kan vända sig för att få det fixat?