4297
Sök

Blåa diodrar i instrumentpanelen

342 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
#1
Tänkte sätta in blåa diodrar i instrumentpanelmen har en fundering!

vad säger Bilprovningen om detta? får man ha det elle inte?


342 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
#3
okeeiii då kör vi på att man får ha det tongue


Avstängd
519 Inlägg
23 mars 2008
#4
de är ingen fara, de har inte dem med å göra

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Mannen myten legenden
179 Inlägg
24 mars 2008
#5
Onee skrev:
Tänkte sätta in blåa diodrar i instrumentpanelmen har en fundering!

vad säger Bilprovningen om detta? får man ha det elle inte?

de e klart, jag har besiktigat med..inga problem..

wooooommm, pschii, wooooommmm


Sök