23 mars 2008
Trådstartare
Köpte ett par Oneblock Angeleyes Framlysen igår på Elmia(realcar), men vart ska jag koppla dom svarta och röda sladdarna för att få konstant lyse på "ögonen" när jag vrider om tändningen? Tittat lite och på p-ljusena ska man kanske koppla in dom där?

Någon som har gjort det på en BMW E36 med samma framlysen som jag har köpt finns det säkert här ?

MVH
Senast redigerat av NilssonDA1337 (23 mars 2008)