4297
Sök

Angel eyes till Peugeot 206

603 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
#1
Till våren kommer en del att hända med utsidan.
Bland annat är nya lyktor med i planerna. Är sugen på angeleyes men såg att "de nya" som säljs ser ut att skilja sig en del mot de jag sett på bilar lite här och där.

Hova har t ex bytt ut de gamla till de här nya i sitt sortiment: http://www.hova.com/ShowProduct.aspx?pr … mp;cat=478
Däremot verkar realcar ha kvar "de gamla" som jag tycker jag känner igen: http://www.realcar.se/images/products/pe206501327.jpg

Tycker att de gamla ser ut att ha mer hela ringar runt om mden kanske bara är en synvilla.
Vad tycker ni jag ska välja??

In hoc signo vinces

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
23 mars 2008
#2
modellen från Hova.

Är det en uppdatering är det ju för det bättre. Inte enbart visuellt.

Hade ett par angel eyes från Realcar till min gammla vecta b. Och det var inget annat än problem.

Ljusbilden gick INTE att justera till godkännd.
Sprickor i glaset, innifrån pga värmen. ( standard lampor )
Kontakten var feltillverkad från fabrik ( kina ) . fick byggas om av elfirma.
glapp i dioder.
svaga angel eyes, syntes enbart vid kolsvart.


Så nej. Prova Hova om du ska handla i Sverige. Är ju nära o bra med om du får besvär Ja hade säkerligen kunnat reklamera mina. Men avståndet imellan gjorde att man struntade i det helt enkelt.

Ja tänker köpa av helt annan typ från Tyskland nästa gång, till halva priset.

kolla på ebay.de innan du bestämmer dig..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

645 Inlägg
23 mars 2008
#3
Jag hade valt realcars bara för att jag hade såna på min gamla 206:a. Dom va enkla att montera o koppla sladdar till. Bild på dom finns i mitt galleri.

603 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#4
Delade meningar hehe.
Gjorde det inte så mycket lättare precis

In hoc signo vinces

401 Inlägg
24 mars 2008
#5
alla el. de flesta angel eyes tillverkas i taiwan hur som.... wink



Sök