24 mars 2008
Trådstartare
jo jag har satt på helt nya fälgar och däck på bilen allt e nytt kom förra veckan och så såg jag nu när jag monterade däcken att det står M+S inte så stort på däcken men så det går att läsa om man letar efter det:P !
vad gäller med detta får jag kör med dom nu i snön??
problemet e det oxå att däcken å bilen e inte på samma ställe ligger några mil i från hehe tyvärr:P
men vad kan polis och försäkringsbol säga när det står M+S igentligen.. däcken e 215/40 profilare så det borde väl inte vara problem det heller... som sagt allt e ju helt nytt så mönster på däcken e där gott om det..
någon som vet? vorre tacksam för svar då jag måste ut å köra ska på buffe kalas vid 13 tiden:P inget man missar när det inte kostar nått hahaa:P
Åk före du så väntar jag på dig där..!