2637
Sök

Röda säkerhetsbälten

230 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Tjenare! Jag är på jakt efter röda säkerhetsbälten till bilen. Någon som vet var man kan få tag på det?

Second place is the first loser

3 650 Inlägg
24 mars 2008
menar du originalbälten som är röda lr?

406 Inlägg
24 mars 2008
Menar du röda 4 punktsbälten så har jag ett par liggandes wink

My way or the highway? I take both sideways

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 mars 2008
det finns en special modell av Golf3 som har röda bälten, kommer tyvärr inte ihåg vad den utgåvan hette,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

230 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Nej, vanliga 3-punkts där själva bältet är rött. Vet att vissa bilar har röda bälten från fabrik, men det borde ju finnas någon firma som säljer säkerhetsbälten i olika färger.

14 Inlägg
8 april 2008
Moser skrev:
det finns en special modell av Golf3 som har röda bälten, kommer tyvärr inte ihåg vad den utgåvan hette,

Golf 3 GTI "20 Jahre"

Det är inte lätt när det är svårt!

DFFL
9 020 Inlägg
8 april 2008
Jezek skrev:
Moser skrev:

Golf 3 GTI "20 Jahre"

http://www.garaget.org/?car=68450

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 april 2008
Går det inte att färga dom? smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

236 Inlägg
8 april 2008
Jag e oxå på jakt efter färgade bälten, vanliga original. Hittade för ett tag sedan en sida (ganska säker på att den va svensk) där de såldes både röda, gula o blåa..kan dock inte komma ihåg vad sidan hette! =/

729 Inlägg
8 april 2008
Någon Volkswagenåterförsäljare måste ju kunna skaffa fram sådana eftersom de finns som standard i GTI "20 Jahre"-modellen...

236 Inlägg
8 april 2008
ts85 skrev:
Någon Volkswagenåterförsäljare måste ju kunna skaffa fram sådana eftersom de finns som standard i GTI "20 Jahre"-modellen...

Mjo, men de kostar väl multum..dock värt att kolla upp! smile

230 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Scania kör ju med röda säkerhetsbälten i sina lastbilar. Tror jag ska ringa till Scania och jobba mig därifrån smile

Sök