3268
Sök

Hej ny här har lite dumbo frågor om bilstereo

2 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej ny här har lite dumbo frågor om bilstereo.

Jag har köpt en billighets stereo EV890A/B
http://item.rakuten.co.jp/kashin/ev890/
China eller Japan

Jag undrar om någon annan har en sådan.
Jag har kopplat in den och den funkar skitbra.
Jag har även kopplat in back kameran och den fick jag koppla på spänningen och
ta en av video in.
Gick inte använda camera in och strömmen till kameran.

Jag har Owners manual och Svensk specifikation men vill veta mer om den.
Vart laddar jag ner en engelsk PDF fil om den någonstans.
Vem har tillverkat denna ?
Mosfet ? Joyload ? eller http://www.chinavasion.com/ eller vad ?
Kan som sagt inte så mycket om bilstereo.
Har surfat runt som en galning efter information

Tacksam för alla svar

Jan
Senast redigerat av JanL (24 mars 2008)

399 Inlägg
24 mars 2008
#2
Evigheter sen jag läste japanska så ha glömt tecknen... Men Kashingroup heter nog tillverkaren dock, hittar inte mkt info om dom, hittade en mailadress o lite sånt skräp på google bara


2 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#3
Ja jag har hittat det också men tyvärr ingen information

Men tack ändå


Sök