4305
Sök

Byta till M3 speglar på S60

451 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#1
Jag undrar om man måste kapa kablarna för att få bort orginal speglarna? Jag har elstyrning och värme på orginalet och nu har jag köpt M3 krom speglar utan styrning! Verka inte finnas nå clips så man fick lös skiten, måste man klippa!?

Volvofreak
356 Inlägg
24 mars 2008
#2
Skulle inte göra det! Tempgivaren sitter i ena spegeln..

// Andreas
S40N T5-04

Volvofreak
356 Inlägg
24 mars 2008
#3
Annars tar du bort dörrsidan o där sitter spegeln med en bult.. Samt kontaktstycke sóm går att dela på

// Andreas
S40N T5-04

451 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#4
Alltså själva spegelglaset bara? Har sett andra skriva att det blir massa felmeddelanden om man drar ur ledningar, går det att komma runt det tror du?

993 Inlägg
24 mars 2008
#5
det kommer bli snyggt på din S60, kommer se mer sportigare ut än dina stora orginal som man kan se halva jordklotet i tongue..


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
24 mars 2008
#6
Neeej.... hmm Ser varningslampor överallt när jag ser en fin bil bli förstörd av kromade fuskspeglar.
Sätt dit kromade kåpor på original om du tvunget ska ha krom. smile
Det lyser ju B-styling om de andra speglarna... :S

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

509 Inlägg
24 mars 2008
#7
Irmscher Vectra skrev:
Neeej.... hmm Ser varningslampor överallt när jag ser en fin bil bli förstörd av kromade fuskspeglar.
Sätt dit kromade kåpor på original om du tvunget ska ha krom. smile
Det lyser ju B-styling om de andra speglarna... :S

Håller verkligen med! sätt inte på det på din bil den kommer se för jävla fult ut!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
24 mars 2008
#8
Reichte86 skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Neeej.... hmm Ser varningslampor överallt när jag ser en fin bil bli förstörd av kromade fuskspeglar.
Sätt dit kromade kåpor på original om du tvunget ska ha krom. smile
Det lyser ju B-styling om de andra speglarna... :S

Håller verkligen med! sätt inte på det på din bil den kommer se för jävla fult ut!

TACK! Hela kroppen skriker verkligen N E J när jag ser dom speglarna... hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Volvofreak
356 Inlägg
24 mars 2008
#9
Nej tempgivaren sitter i själva huset, om du vill ha slankare speglar såå köp dom som kom 04, dessa finns det kromkåpor till.. o bort med dina "lovikavantar"

// Andreas
S40N T5-04

451 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#10
Det låter ju som ett ganska bra alternativ ändå=) Känns ju lite bättre med orginal grejor oxå så! Nu blir de till att sitta på blocket och ha ögona öppna

287 Inlägg
24 mars 2008
#11
Orginalsaker brukar oftast se 3 ggr så bra ut:)


Sök