24 mars 2008
Trådstartare
Hejsan och tack. Jomen visst med japaner, jag har två barn, sonen är Toyotaägare, dottern har Honda. Och det är ju inget fel med det, bara det att däck och fälgar måste till oavsett och det skall ju vara med måttliga kostnader. Och just detta med lite äldre al-fälgar som ju givetvis med tiden fått hanterings/lagringsskador är väl inte så "bara". Så detta med att "bättringslacka" är ett alternativ till att köpa något nytt och kostsamt. Men hur får man till det med gammal originalklarlack med ett hyfsat resultat på "långt håll och med dålig syn" ?