25 mars 2008
Trådstartare
Tjenare!
Jag har börjat spackla om mina kjolar och så över skarvarna som blir upp mot dörrarn och så. Och det finns bilder på det på mitt galleri, då fick jag ett gästboks inlägg av Nanos_ som varnade mig för att spacklat nog kommer spricka när jag slår igen dörrarna och så. Det är plast spackel och på burken står det " Motstår vibrationer ". Så jag tänkte att det nog kommer funka. Men hur är det egentligen ? Kan det spricka ?
Mvh TritoN