25 mars 2008
Trådstartare
är ute efter att hitta något lim/tätlim som tål väder och vind SAMT som är vitt eller genomskinligt OCH inte suger åt sig skit o blir svart efter ett kort tag. eller är det bara att limma o sedan lacka på det/klarlacka på det för att hinda skiten att sätta sig i det?
syftet är att täta de små gliporna som är mellan kaross o kjolpaket så det inte kommer in skit den vägen o riskerar att fastna i tex svampen när man tvättar bilen.