25 mars 2008
Trådstartare
Tjipp,
Har råkat ut för ngt knepigt fel.
När jag spolar, torkarbladen går som dom skall, vätska duttas på lyktorna fram som sig bör i små korta intervaller.
Problemet består i att även om jag sprutar som en tok på bakrutan kommer ingen vätska, och det verkar som om pumpen inte heller e med i matchen.
Likadant när jag skall spruta vindrutan, vätska kommer till lyktorna, men inget till vindrutans munstycken.
Kollat o det läcker ingenstans, men även här pumpen som inte e med, har kollat alla säkringar och dom är hela.
Kan det vara så illa att pumpen gått o hängt sig, eller e det ngt annat enklare fel?
tacksam för snabba och vettiga svar.
//Mr_Redbull
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)