26 mars 2008
Trådstartare
min tuta i bilen har lagt av..
så ja funderar på är de svårt o koppla in en ny?
kablarna verkar hela ..har ej undersökt de såå mkt..
skall byta till momo ratt nu men ja fundera på o koppla om så ja har tutan på en knapp..om de nu e godkänt av sbp
hur kopplas de??är de bara jord o plus o o typ signal kabel ???
nån som vet?