3729
Sök

koppla in nya tuta??

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
#1
min tuta i bilen har lagt av..
så ja funderar på är de svårt o koppla in en ny?
kablarna verkar hela ..har ej undersökt de såå mkt..

skall byta till momo ratt nu men ja fundera på o koppla om så ja har tutan på en knapp..om de nu e godkänt av sbp

hur kopplas de??är de bara jord o plus o o typ signal kabel ???

nån som vet?


Gammelbilsnörd
450 Inlägg
26 mars 2008
#2
Jo det är godkännt med knapp vid sidan... Bara jord och plus ja...



Sök