tjena jag var nyss på ljudstudions utförsälgning här i växjö och köpte en låda med dubbla kicker comp 10" i för 2495. i rent impuls köp. var det värt priset? spelar de bra?
Hoppas du köpte ett ström starkt steg pga kicker basar gillar mycket effekt
Vad jag har fått förklarat för mig är den baslådan byggd för att spela bra även med ett litet steg. Fick iaf förklarat för mig av en säljare på Mantorp förrförra året. Det skulle vara tack vare den stora basporten och den långa längden på röret som gjorde detta. Dom sålde där lådan ihop med ett litet steg som paketerbjudande. Provlyssnade aldrig så jag vet inte efter egen erfarenhet.
Hoppas du köpte ett ström starkt steg pga kicker basar gillar mycket effekt
Vad jag har fått förklarat för mig är den baslådan byggd för att spela bra även med ett litet steg. Fick iaf förklarat för mig av en säljare på Mantorp förrförra året. Det skulle vara tack vare den stora basporten och den långa längden på röret som gjorde detta. Dom sålde där lådan ihop med ett litet steg som paketerbjudande. Provlyssnade aldrig så jag vet inte efter egen erfarenhet.
Mvh Andreas
Stämmer gott o väl. Kräver ej mycket. Dock så är detta en bra låda! Hört med med egna öron! Dunka plåt nu
Som sagt innan så är inte comp basarna så krävande så dom låter bra även med ett hyfsat steg. Men effekt är ju aldrig fel
Precis min poäng
tack för alla inlägg! jag åkte bort till "ljudstudion" och impulshandlade ett mtx monoblock för 1500kr (ord.pris ca5000) och en kondensator så nu jävlar ska plåten fladdra!