Nu har man fått problem med skitbilen igen

tycker inte om den!
Ta det ifrån början, har ju bytt oljepump på min s13 pga gamla pumpen inte gav nått oljetryck så den nya monterades och alla packningar m.m byttes ut
fick då ett oljetryck på 3,5-4 bar kall motor och ca 2,8-3,0 bar varm motor på motorväg,
När bilen kördes ner till elmia så fick jag ett tryck på 2,4-2,5 bar på motorväg och 1,5 på tomgång har legat runt 2 innan
Så idag var jag hos en blästrare skulle fixa fälgarna när ja åkte där ifrån fick jag varning att det var lågt oljetryck på tomgång vet inte va de låg på 0,3 kanske hade 1 bar på 5ans växel vid 2100 varv
Åkte 1,5 km för o ta mig hem tvinga motorn o ligga vid 2000 för då hade ja oljetryck gick ner direkt om ja lät den gå ner på tomgång
Stängde av bilen kolla motor, under bilen kolla oljan ALLT, den läcker lite mellan Motor-växellåda Alltid gjort
Oljan var ca 2-3 mm under max
När ja backa in bilen i garaget fanns inget oljetryck mätarn låg på 0 hela tiden även om ja lät den gå upp lite i varv för o få in den så stängde av den direkt när den va inne!
Så Min fråga är är det den där förbannade pumpaset som gått igen eller kan det vara nått annat som strular?
Kan sumpen satt igen sig brukar oljetrycket bli så som mitt blivigt då? och hur mycket jobb är det o fixa?
Filter o olja har gått 90 mil!
Tacksam för snabba svar
Mvh Micke