Kuggade ni uppkörningen?

-S40- Livsnjutare
26 mars 2008 · 403 Inlägg

Kuggade ni uppkörningen? berätta isåfall hur man lyckas med detta smile

Gta Iv 31april
Decibel
26 mars 2008 · 2 911 Inlägg

Närkontakt med refug

Gulmun * Klåpare
26 mars 2008 · 1 718 Inlägg
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
twin_cam Smålänning
26 mars 2008 · 7 877 Inlägg

Nej.

Kanske har otur/är dåliga på att köra/inte redo...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Crall julgran
26 mars 2008 · 214 Inlägg

Kugga inte men om man gör det är man helt enkelt för dålig för att ha körkort wink kaxigt

Jolle87
26 mars 2008 · 1 585 Inlägg

Jag kugga första uppkörningen körde helt perfekt. Men när jag skulle fickparkera va jag 1cm utanför rutan med ena  bakdäcket:/ Han va ute med måttband och måttade:S Men andra gången klarade jag det. Fast jag körde mycket sämre andra gången..

Ellertz Norrlänning
26 mars 2008 · 1 453 Inlägg

ja kuggade en gång, missade att de var "skolvecka" och körde 50 förbi en lågstadieskola wink körde dock i uppsala, ( bor i s vall ) så ja känner mig duktig ändå wink

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Gonken Fortare än kvickt
26 mars 2008 · 241 Inlägg

Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.

Akta lacken pappskalle!
mjukismagnus
26 mars 2008 · 470 Inlägg

NEJ! Tyckte det kändes lite onödigt big_smile

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
NxV ElectroRaggare
26 mars 2008 · 883 Inlägg

Nej, jag undvek att krocka med en blind gubbe i en sierra, så uppkörnings"gubben" (kommer inte ihåg vad han har för jobbtitel..) blev glad.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
R0b1n hej
27 mars 2008 · 291 Inlägg

kuggade 2ggr. varför vet jag inte riktigt. kolla riktigt över hor järnvägen.

kan tillägga att jag körde upp privat. det är lite mer action smile.


ändå säger folk att jag kör för jävla fint smile. fort men ibland med förnuft wink

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
R0b1n hej
27 mars 2008 · 291 Inlägg

Gonken skrev:
Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.

du har så jätte fel.

jag körde upp privat. jag blev kuggad direkt.. dom som kör på bilskola har ju sitt körkort första gången. bara o ta med, morsa eller farsa. så får ni de. jag fick jävlar i mig klara mig själv.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
Wallmaster
27 mars 2008 · 7 Inlägg

kuggade första gången.tongue råkade skälla ut kärringen som jag körde upp med;P hon började gnälla om att jag körde för fort på 30 väg fast man ändå inte gjorde de..

Madhouse
27 mars 2008 · 1 079 Inlägg

Klarade på första uppkörningen.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
MixiL MadLamb Racing
27 mars 2008 · 210 Inlägg

Klarade det på första

Goodis Full gas spar tid! ;)
27 mars 2008 · 284 Inlägg

jag kuggade två ggr.. mest för att jag va så satans nervös tror jag.. de e de ingen som nämnt ens i tråden.. nervositeten spelar in mycke på hur man kör.. jag tyckte jag körde bra men tydligen inte..
när jag körde me körskolan å inte va nervös så tog dom ju tom bort tider jag bokat för att dom inte ville att jag skulle lägga dyra pengar på de.. nu har jag iaf mitt kort å jag va inget nervös eller osäker sista gången.. big_smile

CarpeDiem German Engineering
27 mars 2008 · 9 083 Inlägg

Jag klarade på första wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Alex_halvordsson
27 mars 2008 · 657 Inlägg

Jag kuggade på uppkörningen första gången sad

Det var faktiskt inte så svårt.

Jag tog mitt körkort privat. Dvs att jag gick ingen körskola, tog inga körlektioner så när jag väl skulle köra upp så skulle jag köra i en stad som jag aldrig kört i förut (själv bor jag på landet/vischan)

Och i denna stad så vart det en fyrvägskorsning där rödljusen inte funkade, de blinkade enbart gult.
Så jag lämnade företräde åt de som kom ifrån höger och det stöp jag på. Jag var visst på huvudled vilket jag hade missat.

Men uppkörningen efter så fixa ja kortet. Tog 10min inkl säkerhetskontroll av bilen smile

och så kostade körkortet inte mer än 3000 spänn så det gjorde inte så mkt att ja kugga 1:a gången big_smile

Senast redigerat av Alex_halvordsson (27 mars 2008)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
27 mars 2008 · 3 804 Inlägg

jag kugga första gången pga att jag missade en 30skylt som inte fanns smile


Bmw osv..
easy
27 mars 2008 · 63 Inlägg

Jag klarade min på första, om man nu kan kalla det så.. tongue

Hehe, jag hade nog Sveriges skönaste "uppkörning"..
Va ute som vanligt och snurrade med min lärare och rätt vare e säger han "äh, parkera här så bjuder jag på semlor på det där fiket"
När vi sitter där så säger han" det går ju kalas de här, om du är lika duktig nu när vi kör tillbaka till skolan så skriver jag att du är klar med Bkortet"
haha, sagt och gjort och så vare bara att vänta nån månad tills man fyllde 18 så kom det på posten smile

Observera att jag går transport

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang