4418
Sök

Lådförslag till "new" stroker 12"

727 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#1
står mycket skrivet men hittar ingen lådbeskrivning till just den basen, och på cerwin´s hemsida står de på nåt mått jag inte ritkigt förstår.. så om nån har ett svar på frågan så skriv big_smile Ps. basen ska sitta i en bmw E39

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

21 761 Inlägg
27 mars 2008
#2
www.cerwinvegamobile.com/CVM_enclosures.html  Där finns flera förslag på lådor till Stroker Pro 12.

Det är väl den basen du menar?
I så fall, vad är det som du inte riktigt hänger med på?

727 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#3
"STROKER 12 -  2.25 cu.ft. total volume, 1.78 cu.ft. netto volume" vad för mått är det?! jag som är trött?

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

21 761 Inlägg
27 mars 2008
#4
cu.ft är förkortning av cubic foot/feet, alltså kubikfot. 1 kubikfot = 28,317 liter.

2.25 kubikfot blir då ungefär 63,7 liter, den volymen är alltså den totala volymen inklusive bas och rör enligt vad jag har förstått. Om du bygger den volymen och slänger in bas+rör så blir nettovolymen 1,78 kubikfot.

727 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#5
Det tackar jag enormt för, hadea ja ingen aning om big_smile Nu kanske de inte är akut längre för jag kollade vad det var för fel med min nuvarande låda, den har spruckit isär!! bra kvalitet på MDS köpes tom-lådor, trodde först ena basen var på sista versen.. men bara å reklamera lådan istället. blir stroker tolvan senare big_smile

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966


Sök