6812
Sök

Dator högtalare till Tvn, hjälp.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=93639...

Ja undrar bara om det finns ngn som vet om det skulle fungera på nått sätt att få dom där till tvn?.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
27 mars 2008
Ett fel har inträffat. står det när man ska gå in på länken big_smile

5 198 Inlägg
27 mars 2008
ditt fel,, för du va dit först tongue

Norrlänning
643 Inlägg
27 mars 2008
antagligen beror det helt på TVn man ska koppla till, vad den har för ljudutgångar osv.

2 600 Inlägg
27 mars 2008
ska du ha dator högtalare till tv så kan du koppla i hörlure ingången om du ha nån.  för där är det ju samma ut som på  ingång som ljud ingången på högtalaren

gör som jag kör gubba racer=)

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
27 mars 2008
gamlingen skrev:
ditt fel,, för du va dit först tongue

Sorry big_smile

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
dom där då. funkar länken nu ?

http://www.siba.se/index.aspx?Identifie … f=prisjakt

är inte så jätte insatt i ljud och skit, men det vore najs med ett par större än tv högtalarna som sitter i tvn.

dator och tv kanske inte går ihop, Jag vet inte smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
27 mars 2008
Jasså var det sånna prisklasser... Då skulle nog jag ha satsat på ett billigt hemmabio paket istället. Om du bara ska ha till TV'n eller har du tänkt växla mellan dator och TV?

1 174 Inlägg
27 mars 2008
ja det funkar! har själv dom!

Så dom är kopplade till datorn men sedan om jag byter "kanal" så blire tv! wink funakr skit bra!

517 Inlägg
27 mars 2008
japp, den funkar. Bra paket det där, har optisk ingång också så du kan köra digitalt ljud med smile sån jävla krydda i det systemet smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 mars 2008
Har föregångaren till det där systemet (Logitech Z-680, flagskeppet innan Z-5500 tog över) och jag kan lova dig att det blir ett j-la ljud i det systemet tongue

Gott om anslutningsmöjligheter med så att koppla till dator, tv, dvd, ps2/xbox/360 samtidigt ska inte vara några problem.

Köp du det där, du kommer nog inte bli missnöjd smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Tribbe skrev:
Jasså var det sånna prisklasser... Då skulle nog jag ha satsat på ett billigt hemmabio paket istället. Om du bara ska ha till TV'n eller har du tänkt växla mellan dator och TV?

ja det kan vara någonting om man vill glo på film Tex, Sen vill man lyssna på musik på datorn eller nått, det var därför ja undrade smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Har föregångaren till det där systemet (Logitech Z-680, flagskeppet innan Z-5500 tog över) och jag kan lova dig att det blir ett j-la ljud i det systemet tongue

Gott om anslutningsmöjligheter med så att koppla till dator, tv, dvd, ps2/xbox/360 samtidigt ska inte vara några problem.

okej, men ja kan koppla in det i vilken svensson tv som helst ? tongue (kan inte mycket om detta, sry)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 mars 2008
ExXtr3me skrev:
TBOC_Razor skrev:

okej, men ja kan koppla in det i vilken svensson tv som helst ? tongue (kan inte mycket om detta, sry)

I värsta fall så har styrenheten till systemet 3,5mm stereoplugg för insignal roll

Har du tex en digitalbox, video eller dvd kopplad till tvn så är det ju oftast dom man kopplar separat ljud till och där brukar i regel finnas minst en spdif/tos-link/optisk ingång (bara olika namn på samma sak istortsett) och då får du perfekt digitalt ljud ur systemet smile

Har förresten båda mina datorer kopplade till mitt system, en med optisk och en med 3,5mm sladdar, så j-la skönt att bara kunna trycka på "input" för att växla till andra datorn om man ska göra något där istället tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök