4338
Sök

Deal or No deal.

505 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Kollade just på det programmet och en dam där, helt otroligt, gick därifrån med 20kr.

Förstå hur det måste kännas att ha chansen på 5 000 000kr och gå därifrån med 20kr, när man har tackat nej till bud på flera hundra tusen.

Nej, hon kommer aldrig mer bli människa tror jag. Någon som kan känna med den här damen?

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

196 Inlägg
27 mars 2008
jag såg med på det.. men man får ju tänka sådär att hon kom dit utan några pengar alls.. jag tror inte hon tar det så hårt.. visst känns det nog.. men det är nog inte så svårt att komma över..

5 198 Inlägg
27 mars 2008
Det är ju en tävling... vinna eller förlora,,,

Herr
1 722 Inlägg
27 mars 2008
gamlingen skrev:
Det är ju en tävling... vinna eller förlora,,,

Vinna eller förlora vaddå? smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

5 198 Inlägg
27 mars 2008
ja,,,  klart förlora,,, det man inte vunnit

505 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Men ändå att tänka tillbaka på buden på flera hundra tusen och sedan tänka, 20kr... jag skulle nog fått depressioner efter det iallafall.

Calibra Turbo 4x4

196 Inlägg
27 mars 2008
Ja men endå.. det är ju förståeliga val hon gjorde.. o man får inte hänga upp sig på det.. hon hade ju som jag sa inga pengar när hon kom dit. så alla är ju vinnare som kommer ifrån det programmet.. stora eller små..

Avstängd
1 031 Inlägg
27 mars 2008
Louise skrev:
Ja men endå.. det är ju förståeliga val hon gjorde.. o man får inte hänga upp sig på det.. hon hade ju som jag sa inga pengar när hon kom dit. så alla är ju vinnare som kommer ifrån det programmet.. stora eller små..

Mm.. men är nog en klen tröst smile

196 Inlägg
27 mars 2008
Runn WS7 skrev:
Louise skrev:

Mm.. men är nog en klen tröst smile

Jaja men man kan ju inte gräva ner sig för att man haft lite otur? jag vet.. jag har grävt ner mig rejält pga vissa saker:P

Herr
1 722 Inlägg
27 mars 2008
gamlingen skrev:
ja,,,  klart förlora,,, det man inte vunnit

Vad hade du när du kom dit då? blir ju plus minus noll = inte förlorat nåt

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Bildelsskruvare
255 Inlägg
27 mars 2008
Jag skulle till vilket pris "banken" än erbjuder, hålla fast vid portföljen jag valt. Tjurig som jag är...
Jag skulle bli tokglad om jag vunne en större summa, självfallet. Men ja skulle inte deppa ihop heller om der är 5 kr i den (eller vad nu som är lägst) Ha ju i allafall då 5 kr mer än ja nä kom dit. Kan man ju spendera den på en femmalott lr något, haha... kanske ha tur där ist.

My life, My mess

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 mars 2008
Rätt trist för människan när de blir så ja tongue

Men en sak e ändå fundersam, hur de kommer sig att programmet ändå lockar rätt stor publik, det enda som händer är ju att de öppnar väskor långsamt och att en tjock gubbe med terminatorlik hjärna ringer ibland med ett bud tongue E ju spännande för den som stå där, å dennes anhöriga, men egentligen varför bryr man sig? Och det gör man ju! De e de sjuka tongue

Evolution Garage
1 299 Inlägg
27 mars 2008
Fy fan! Jag hade blitt förbannad!
Fast å andra sidan hade jag oxå tänkt "Jag kom dit utan ett öre"
Alltså hade jag stannat på ett par hundra tusen. Har bara sett det ett par gånger men man har väl så gott som alltid chansen att på ett eller annat sätt kunna ta hem åtminstonde 100 papp?

Tackar man nej till det för att man är för girig så ska man inte ha mer än en tjuga!

Sky´s the limit...

Saabvilde!
1 708 Inlägg
27 mars 2008
Jag hade grinat tills Jesus avlöst mej big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

196 Inlägg
27 mars 2008
Rushman skrev:
Tackar man nej till det för att man är för girig så ska man inte ha mer än en tjuga!

Kunde inte sagt det bättre själv!! smile

Sök