4477
Sök

skillnad på 6x9" och 8"

127 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#1
tjenare... tänkte höra mig för .. vad är det för skillnad på 6x6 och 8" förutom storleken??

tänkte köpa i 8" istället för 6x9" i hatthyllan i kombin kan de bli bättre eller ingen skillnad alls ??


DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
27 mars 2008
#2
Konade är bättre än ovala. läste om de för en stund sen.


510 Inlägg
27 mars 2008
#3
volvov skrev:
tjenare... tänkte höra mig för .. vad är det för skillnad på 6x6 och 8" förutom storleken??

tänkte köpa i 8" istället för 6x9" i hatthyllan i kombin kan de bli bättre eller ingen skillnad alls ??

ööh, rätta mig om ja har fel .. Men en 8" menar du väl en bas? Och 6*9 ger ju bas och diskant? Eller har ja helt fel? Mvh Johan


162 Inlägg
27 mars 2008
#4
6'9 är med diskant.


Driifter;)
1 630 Inlägg
27 mars 2008
#5
de finns även 3 väg 8" are så formödligen menade han sådana har till o med sett 3 vägs 10"are nånstans vart de nu va..

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2008
#6
finns tom 12 tummare som är 3 vägs också  men är inte så vanligt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

127 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#7
så att det finns inga 8" med diskant??  har för mig att de ska göra de..


Like it German
378 Inlägg
27 mars 2008
#8
Lägg pengarna på en bättre baslåda/steg eller bättre framsytem istället enligt mitt tycke.

men för att svara på din fråga så blir de förmodligen lite mer trycka bakifrån med 8".

mvh kimmy

Hur många skruvar fick du över?....


Sök