Någon här som spelat för högt i bilen och fått böter/åtal?

rough_boy
28 mars 2008 · 811 Inlägg

tkd_rille skrev:

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:
Fy fan vad jag hatar raggarsvin som ska förstöra för oss riktiga Bilentusiaster har fått tagit mkt skit när man säjjer att man gillar "raggarbilar" och raggarkulturen från 50 60 70talet med ungdomar som åkte runt i bilarna på fredag å lördags kvällarna å dansade drack å hade trevligt... men sånna där jävlar e bara ute för att föra ett jävla oväsen supa och svina sig... ut med white trash packet ur sverige

Så du menar att raggare inte är bilentusiaster? va lever du i för värld????

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

dom som endast åker runt i sunkiga rosthögar till bilar på bilträffar mässor och dylikt enbart för att ställa till bråk supa och föra oväsen  tkr inte jag har något med bilar att göra

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

rough_boy skrev:

tkd_rille skrev:

Niklas1987 skrev:

Så du menar att raggare inte är bilentusiaster? va lever du i för värld????

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

dom som endast åker runt i sunkiga rosthögar till bilar på bilträffar mässor och dylikt enbart för att ställa till bråk supa och föra oväsen  tkr inte jag har något med bilar att göra

Bilar hör till kulturen, oavsett om det är pilsnerhäckar eller redigt fina orginalre,custom eller liknande. En bileuntusiast gillar alla bilar, ovsett om det är pilsnerhäck eller orginalre

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
rough_boy
28 mars 2008 · 811 Inlägg

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:

tkd_rille skrev:

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

dom som endast åker runt i sunkiga rosthögar till bilar på bilträffar mässor och dylikt enbart för att ställa till bråk supa och föra oväsen  tkr inte jag har något med bilar att göra

Bilar hör till kulturen, oavsett om det är pilsnerhäckar eller redigt fina orginalre,custom eller liknande. En bileuntusiast gillar alla bilar, ovsett om det är pilsnerhäck eller orginalre

dom gör i alla fall så vi får dåligt rykte å det e inte roligt.. vill man supa å förstöra för andra kan man väl gå hem till sina vänner och svina

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

rough_boy skrev:

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:

dom som endast åker runt i sunkiga rosthögar till bilar på bilträffar mässor och dylikt enbart för att ställa till bråk supa och föra oväsen  tkr inte jag har något med bilar att göra

Bilar hör till kulturen, oavsett om det är pilsnerhäckar eller redigt fina orginalre,custom eller liknande. En bileuntusiast gillar alla bilar, ovsett om det är pilsnerhäck eller orginalre

dom gör i alla fall så vi får dåligt rykte å det e inte roligt.. vill man supa å förstöra för andra kan man väl gå hem till sina vänner och svina

Va fåru för rykte då? äre så farligt?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
rough_boy
28 mars 2008 · 811 Inlägg

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:

Niklas1987 skrev:
Bilar hör till kulturen, oavsett om det är pilsnerhäckar eller redigt fina orginalre,custom eller liknande. En bileuntusiast gillar alla bilar, ovsett om det är pilsnerhäck eller orginalre

dom gör i alla fall så vi får dåligt rykte å det e inte roligt.. vill man supa å förstöra för andra kan man väl gå hem till sina vänner och svina

Va fåru för rykte då? äre så farligt?

att folk tkr man är dum i huvudet så fort man säjjer att man gillar Amerikanare, eddie meduza och rock´n roll

Senast redigerat av rough_boy (28 mars 2008)

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

rough_boy skrev:

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:

dom gör i alla fall så vi får dåligt rykte å det e inte roligt.. vill man supa å förstöra för andra kan man väl gå hem till sina vänner och svina

Va fåru för rykte då? äre så farligt?

att folk tkr man är dum i huvudet så fort man säjjer att man gillar Amerikanare, eddie meduza och rock´n roll

Va äre för folk? dem lever förmodlingen fortfarande på 50 talet då raggarna var rebeller, å det är vi fortfarande wink
DEm som kallar dig för dum i huvet bara för att  du gillar vissa saker är inte lika intelligenta som du helt enkelt

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Muttley
28 mars 2008 ·

Niklas1987 skrev:

tkd_rille skrev:

Niklas1987 skrev:

Så du menar att raggare inte är bilentusiaster? va lever du i för värld????

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

Bara för att man dricker lite blir man väl inte mindre bilentusiast, vet nåra som däckat i sina plastracers (äckliga japanbilar tongue )

wow du vet några som däckat i plastracers.
jag vet tusentalts som däckat i sina ölhinkar till bilar. största delen av bilar på cruisingar jag vart på är bara skit.

Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

tkd_rille skrev:

Niklas1987 skrev:

tkd_rille skrev:

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

Bara för att man dricker lite blir man väl inte mindre bilentusiast, vet nåra som däckat i sina plastracers (äckliga japanbilar tongue )

wow du vet några som däckat i plastracers.
jag vet tusentalts som däckat i sina ölhinkar till bilar. största delen av bilar på cruisingar jag vart på är bara skit.

Vad ja menar är blir dem som däcka i en sån bil mindre bilentusiast? eller bara dem som däckar i rediga jänkejärn?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Muttley
28 mars 2008 ·

Niklas1987 skrev:

rough_boy skrev:

tkd_rille skrev:

raggarsvin är inte rediga bilentusiaster när de dricker så mycket att de däckar i bilen.
men bilentusiaster som gillar amerikanare som är fina är en helt annan sak.

dom som endast åker runt i sunkiga rosthögar till bilar på bilträffar mässor och dylikt enbart för att ställa till bråk supa och föra oväsen  tkr inte jag har något med bilar att göra

Bilar hör till kulturen, oavsett om det är pilsnerhäckar eller redigt fina orginalre,custom eller liknande. En bileuntusiast gillar alla bilar, ovsett om det är pilsnerhäck eller orginalre

vänta, nu dummar du dig bara. de bryr sig inte ett skit om bilarna, de sitter inne i de rostiga äckliga bilarna och dricker så mycket de bara kan för att de till slut ska spy och pissa ner sig. och ställer till bråk och skit. de är raggarsvin de är inte entusiaster ( eller jo av spriten vilket INTe tillhör bilar) 

och de är totalt jävla respektlöst att spela mitt i natten i en bostadsområde där folk ska sova på natten. hade folk börjat cruisa runt i mitt område hade jag blivit skitsur själv.

Muttley
28 mars 2008 ·

Niklas1987 skrev:

tkd_rille skrev:

Niklas1987 skrev:

Bara för att man dricker lite blir man väl inte mindre bilentusiast, vet nåra som däckat i sina plastracers (äckliga japanbilar tongue )

wow du vet några som däckat i plastracers.
jag vet tusentalts som däckat i sina ölhinkar till bilar. största delen av bilar på cruisingar jag vart på är bara skit.

Vad ja menar är blir dem som däcka i en sån bil mindre bilentusiast? eller bara dem som däckar i rediga jänkejärn?

i de rediga fina amerikanarna dricker de sig absolut inte redlöst berusade om de ens dricker i dem.
fan ska spriten i en bil och göra på en cruising överhuvudtaget? stör ändå bara föraren om han ens är nykter.
men nu tänker jag inte diskutera mer off topic tack.

Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

Nä ja ä smart tongue
Måste dem dra ut sin finbilar på varje crusing då?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
28 mars 2008 · 2 258 Inlägg

TheRefunder skrev:
Djävla fjanteri att åtala... Kanske skulle dra ihop ett gäng med bra dunk i bilen å åka ner å spela för dem när rättegången är utanför.. Kanske ordna ett dbdragrace där.... tongue

Helt seriöst... det var en bra ide big_smilebig_smilebig_smile Kan vi inte genomföra de? tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
anvandare_12345
28 mars 2008 · 654 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Är det så svårt att be dem sänka musiken då? bara stika ut hövet genom fönstret å skrika lite, kasta ägg på andras bilar är ju fan sjukt.

Var står det att de inte fått en tillsägelse först? Jag tror inte att folk som vill ha lugn och ro och sova helt plötsligt får ett damp-ryck och börjar kasta ägg.

Lita inte på allt som står i tidningen, särskilt inte aftonbladet!

Spela hög musik i bil, javisst - men inte fan i bostadsområden efter tolv en sketen onsdagsnatt!
Nej, sätt dit dom jävlarna hårt - det hade kvittat om de kom i en plastig japanare. (Även om jag själv hade föredragit en sådan framför en rostig spyhink till raggarbil).

Senast redigerat av danhild (28 mars 2008)

Supratok Toker
28 mars 2008 · 491 Inlägg

Undra vad ni skulle säga om nån stod och spela musik högt ur en bil vid 4 om ni ska kliva upp 5 elr. om era barn vaknar.. Helrätt och ringa snuten!
Jag accepterar inte sådant..
Förstår om det är fredag och lördag, men mitt i veckan!?

Thomas_945LTT: du har så rätt..
Synd att man inte kan skänka lite livserfarenhet till vissa människor..

Senast redigerat av Supratok (28 mars 2008)

Toker Jr 081102
Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

danhild skrev:
Även om jag själv hade föredragit en sådan framför en rostig spyhink till raggarbil.

Varför detta hat mot jänkejärnen?sad

Senast redigerat av Niklas1987 (28 mars 2008)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
anvandare_12345
28 mars 2008 · 654 Inlägg

Niklas1987 skrev:

danhild skrev:
Även om jag själv hade föredragit en sådan framför en rostig spyhink till raggarbil.

Varför detta hat mot jänkejärnen?sad

Därför att de allmänt har (obs. fördom från min sida) samma inställning - det är deras bil, deras musik, deras gata och deras pilsner. Och med dessa medel gör de vad de vill.

Niklas1987 NO
28 mars 2008 · 2 182 Inlägg

danhild skrev:

Niklas1987 skrev:

danhild skrev:
Även om jag själv hade föredragit en sådan framför en rostig spyhink till raggarbil.

Varför detta hat mot jänkejärnen?sad

Därför att de allmänt har (obs. fördom från min sida) samma inställning - det är deras bil, deras musik, deras gata och deras pilsner. Och med dessa medel gör de vad de vill.

Våran gata är ju ganska längesen nån sa, var ju på den tiden då gängen var lite konkurenter, va ja vet iallafall, har inte hört nån säga så på ett bra tag.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
PeTTa
28 mars 2008 · 178 Inlägg

tycker detta är löjligt. rättegång för att spelat för hög musik.

sen finns det ingen goare att dra runt på stan i en gammal jänkare med musik och gruisa omkring, när låten är slut så lyssnar man lite på v8 mullret

idiotisk också att dem skulle kasta ägg och det. tänkt om vi skulle göra det så fort vi blev arga på nått?

halleluja sverige säger jag bara



mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Muttley
28 mars 2008 ·

PeTTa skrev:
tycker detta är löjligt. rättegång för att spelat för hög musik.

sen finns det ingen goare att dra runt på stan i en gammal jänkare med musik och gruisa omkring, när låten är slut så lyssnar man lite på v8 mullret

idiotisk också att dem skulle kasta ägg och det. tänkt om vi skulle göra det så fort vi blev arga på nått?

halleluja sverige säger jag bara



mvh petta

ja så jävla härligt när en bil väcker en på natten när man sover som djupast och kanske ska upp tidigt dagen efter.

vad ska man spela så högt i bostads område för? jag tycker jag skäms bara numer när jag spelar högt. och med eddie hade jag velat krypa in i bagaget och gömt mig.

ägg kanske kom efter de hade sagt till ??

Lindgren_
28 mars 2008 · 2 644 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Nä ja ä smart tongue
Måste dem dra ut sin finbilar på varje crusing då?

Fyy fan vad du var en jävel på att hålla igång och aldrig va tyst..

Men om man kollar på "raggar"crusing och crusing med feta stylade bilar då brukar det va iaf av vad jag har märkt är vell 90 av 100 av raggarna dyng knöl och när det är stylade bilar 10 av 100 och dom 10 av hundra är sånna som är polare med dom som äger bilarna som kanske inte tycker om bilar ås mycket medans raggarna springer runt och "älskar" bilar och är stup fulla och rammlar in i varandras bilar och ligger deckade i bilarna.. DET ÄR VERKLIGEN ATT ÄLSKA BILAR ?

nae fy fan dom där har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller..

Senast redigerat av Lindgren_ (28 mars 2008)

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang