Någon här som spelat för högt i bilen och fått böter/åtal?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
29 mars 2008 · 5 753 Inlägg

gud vilket hat mot jänkejärn, mer jänkare, rock n´roll, eddie meduza, volym och V8a muller åt folket!!!!! sen att dom flesta här beskriver blöjraggare är ju lite taskigt mot dom riktiga raggarna!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Niklas1987 NO
29 mars 2008 · 2 182 Inlägg

Lindgren_ skrev:

Niklas1987 skrev:
Nä ja ä smart tongue
Måste dem dra ut sin finbilar på varje crusing då?

nae fy fan dom där har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller..

Nej, det kommer du inte, för du förstår inte kulturen:cool:

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

Niklas1987 skrev:

Lindgren_ skrev:

Niklas1987 skrev:
Nä ja ä smart tongue
Måste dem dra ut sin finbilar på varje crusing då?

nae fy fan dom där har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller..

Nej, det kommer du inte, för du förstår inte kulturen:cool:

kulturen ???? vaddå kulturen ??
taskigt klädda , smutsiga, fulla, gapiga och jävligt benägna att slåss ..... är det kultur

och bilarna då det är ju oftast bara gamla lik, däremot dom fina bilarna har ju även "finare" och trevligare  förare och passagerare

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Niklas1987 NO
29 mars 2008 · 2 182 Inlägg

r-ted skrev:

Niklas1987 skrev:

Lindgren_ skrev:

nae fy fan dom där har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller..

Nej, det kommer du inte, för du förstår inte kulturen:cool:

kulturen ???? vaddå kulturen ??
taskigt klädda , smutsiga, fulla, gapiga och jävligt benägna att slåss ..... är det kultur

Taskigt klädda? - Nu sårar du mig,
Smutsiga? - Dem tvättar sig som alla andra, finns även vanligt folk som inte tvättar sig.
Fulla - Vem har inte varit full? eller smakat alkohol? (Nämn inte kristna fanskap eller annan religon)
Gapiga - vaddårå?
Benägna å slåss - Vem är inte det?
Kultur - Ja klart som fan det är

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Lanjin
29 mars 2008 · 757 Inlägg

Som vanligt så dra man allt folk över samma kant för att en bråkdel , dvs rötäggen förstör.

Är det inte invandrare så är det raggare, emo,svartrockare,hiphopare listan kan bli lång.

Senast redigerat av Lanjin (29 mars 2008)

ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

barför lira så alla andra hör det är väll i bilden det ska höras inte utanför aja  har inte snutasen nå anat för sig än att jaga folk som spelar för högt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

r-ted skrev:

Niklas1987 skrev:

Lindgren_ skrev:

nae fy fan dom där har jag aldrig förstått mig på och kommer nog aldrig göra det heller..

Nej, det kommer du inte, för du förstår inte kulturen:cool:

kulturen ???? vaddå kulturen ??
taskigt klädda , smutsiga, fulla, gapiga och jävligt benägna att slåss ..... är det kultur

och bilarna då det är ju oftast bara gamla lik, däremot dom fina bilarna har ju även "finare" och trevligare  förare och passagerare

bara för att du åker drygporche så borde tänka på va du säger det ska spelas högs när man lirar eddie meduza

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Rwd
29 mars 2008 · 337 Inlägg

fattar inte vrf många har nått emot raggare... full blir en lätt när en åker bil smile behöver inte va en jänkare för de... spele hög musik spelar väl ingen roll så länge man åker runt å inte står på samma ställe för länge... Å bland de trevligaste personer ja nönnsinn träffat har vart raggare så... visst finns de rötägg som förstör för alla andra men de finns de ju bland alla

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

hade en mattsvat volvo 240 full me raggartejp hehe ni kan ju tro hur snutarna var efter än haha

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:
barför lira så alla andra hör det är väll i bilden det ska höras inte utanför aja  har inte snutasen nå anat för sig än att jaga folk som spelar för högt

"snutasen" kanske tyckte det var ganska viktigt ..... säg att det stör 10personers nattsömn då är det kansek 10personer som inte orkar jobba dagen efter.

skall dom där äckliga fulla och tykna raggarna som åker hela natten och lyssnar på någon som sjunger om att han vill ha en brud me stora pattar och fruntimmer har en å knulla med skall dom kunna utföra deras jobb istället då eller ????

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Rwd skrev:
fattar inte vrf många har nått emot raggare... full blir en lätt när en åker bil smile behöver inte va en jänkare för de... spele hög musik spelar väl ingen roll så länge man åker runt å inte står på samma ställe för länge... Å bland de trevligaste personer ja nönnsinn träffat har vart raggare så... visst finns de rötägg som förstör för alla andra men de finns de ju bland alla

mycket bra talat av dig kunde inte ha sagt det bättre.... sen har vi ju dom där  dryga kebabkillarna som ägern flotta bmw som alltid näsan alla ska bråka med raggare.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:

r-ted skrev:

Niklas1987 skrev:

Nej, det kommer du inte, för du förstår inte kulturen:cool:

kulturen ???? vaddå kulturen ??
taskigt klädda , smutsiga, fulla, gapiga och jävligt benägna att slåss ..... är det kultur

och bilarna då det är ju oftast bara gamla lik, däremot dom fina bilarna har ju även "finare" och trevligare  förare och passagerare

bara för att du åker drygporche så borde tänka på va du säger det ska spelas högs när man lirar eddie meduza

jag skiter väll i om du åker runt i en 240 och lyssnar på eddie .... du mognar säkert oxå.
då kommer du inse att det var riktigt pinsamt att åka runt å dunka plåt å spela ***/***/balle/


du vet bara för att jag åker porsche så kan jag ju gilla eddie ändå , nu tröttna jag på eddie för länge sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.
Men det är väll en fas vi alla ska genom.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

hellre att nån åkerförbi sent på natten och lirar musik högt än att dom går och slår sönder rutor som kostar hos  i samhället pengar.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

r-ted skrev:

ironhead skrev:

r-ted skrev:

kulturen ???? vaddå kulturen ??
taskigt klädda , smutsiga, fulla, gapiga och jävligt benägna att slåss ..... är det kultur

och bilarna då det är ju oftast bara gamla lik, däremot dom fina bilarna har ju även "finare" och trevligare  förare och passagerare

bara för att du åker drygporche så borde tänka på va du säger det ska spelas högs när man lirar eddie meduza

jag skiter väll i om du åker runt i en 240 och lyssnar på eddie .... du mognar säkert oxå.
då kommer du inse att det var riktigt pinsamt att åka runt å dunka plåt å spela ***/***/balle/


du vet bara för att jag åker porsche så kan jag ju gilla eddie ändå , nu tröttna jag på eddie för länge sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.
Men det är väll en fas vi alla ska genom.

du emanr bli en tråkig svenssons aldrig i livet  gosse att jag kommer bli

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:

Rwd skrev:
fattar inte vrf många har nått emot raggare... full blir en lätt när en åker bil smile behöver inte va en jänkare för de... spele hög musik spelar väl ingen roll så länge man åker runt å inte står på samma ställe för länge... Å bland de trevligaste personer ja nönnsinn träffat har vart raggare så... visst finns de rötägg som förstör för alla andra men de finns de ju bland alla

mycket bra talat av dig kunde inte ha sagt det bättre.... sen har vi ju dom där  dryga kebabkillarna som ägern flotta bmw som alltid näsan alla ska bråka med raggare.

ännu värre är det med raggare som skall slåss med alla som kör "svensson" kärrar eller någon tysk bil...

jag har som sagt inget större i mot dom bilintresserade raggarna , men dom som åker runt i bilar som knappt hänger ihop va fan dom är ju inte intresserade av annat än att supa och slåss.

det fins ju massa fina både gamla och nya jänkare.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:
hellre att nån åkerförbi sent på natten och lirar musik högt än att dom går och slår sönder rutor som kostar hos  i samhället pengar.

så du menar att raggarna kommer slå sönder rutor om dom inte får spela musik:rolleyes:

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:

r-ted skrev:

ironhead skrev:

bara för att du åker drygporche så borde tänka på va du säger det ska spelas högs när man lirar eddie meduza

jag skiter väll i om du åker runt i en 240 och lyssnar på eddie .... du mognar säkert oxå.
då kommer du inse att det var riktigt pinsamt att åka runt å dunka plåt å spela ***/***/balle/


du vet bara för att jag åker porsche så kan jag ju gilla eddie ändå , nu tröttna jag på eddie för länge sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.
Men det är väll en fas vi alla ska genom.

du emanr bli en tråkig svenssons aldrig i livet  gosse att jag kommer bli

ne svensson behöver man inte bli men det verkar som raggare bara ser 2 grupperingar i samhället .....
Raggare och svenssons..... det finns så mycket mer.

Och att man skulle vara tråkig bara för att man inte lyssnar på eddie det är nog det löjligaste jag ahr hört idag

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

TheRefunder skrev:
Djävla fjanteri att åtala... Kanske skulle dra ihop ett gäng med bra dunk i bilen å åka ner å spela för dem när rättegången är utanför.. Kanske ordna ett dbdragrace där.... tongue

JA med BRA dunk, inte någon jäkla Eddie Meduza eller vad han/det nu heter?.

klart det ska vara eddie meduza hehe han är kung

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

r-ted skrev:

ironhead skrev:
hellre att nån åkerförbi sent på natten och lirar musik högt än att dom går och slår sönder rutor som kostar hos  i samhället pengar.

så du menar att raggarna kommer slå sönder rutor om dom inte får spela musik:rolleyes:

nej jag menar om man väljer att  åka bil och ha kul och ha en hobby i stället för  vara i ett förortsgäng som slår sönder fönsterrutor och sånt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

ironhead skrev:

Digital_Kicker skrev:

TheRefunder skrev:
Djävla fjanteri att åtala... Kanske skulle dra ihop ett gäng med bra dunk i bilen å åka ner å spela för dem när rättegången är utanför.. Kanske ordna ett dbdragrace där.... tongue

JA med BRA dunk, inte någon jäkla Eddie Meduza eller vad han/det nu heter?.

klart det ska vara eddie meduza hehe han är kung

han är död är han wink

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang