Någon här som spelat för högt i bilen och fått böter/åtal?

theangel6 GirlsGoFast
29 mars 2008 · 1 000 Inlägg

Jag lyckades få snuten efter mig med blåljus för att jag spelade högt...åkte förbi en snutkontroll som var på andra sidan vägen och han slängde sig in i bilen och körde fatt mig med blåljus...men vaf-n..slapp dock undan böter med fick en skarp tillsägelse...dock inte med min nya bil utan med min familjebil på rågat av allt...fnissar...den spelade bara 139 db...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 mars 2008 · 661 Inlägg

Fick en idé...Jag skall fan köpa motorheads konserthögtalare ..trycka in i en lastbil ställa bilen nere i centrala helsingborg o sätta Gorgoroth - begravelsenatt på repeat i 170 decibel...

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
airflow Avstängd
29 mars 2008 · 653 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=207109

ser det ut som om det är såna bilar vi super oss fulla i o skriker könsord från? jag kan säga att den som skriker massa sånt skit från våra bilar åker ut med huvet före, jag blir så jävla trött på ni svenssons som bara hatar alla raggare bara för att de finns vissa som åker runt i såna jävla lass o skriker på folk o vill bråka, det är bara en del av alla raggare, merparten har ju fina bilar som man är försiktig med, dvs tex olds 58:an o caddyn där...

Oj lite OT nu men jag var bara tvungen mad

Senast redigerat av airflow (29 mars 2008)

Jag har rätt i vad jag än säger.
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

airflow skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_ext.php?user=airflow&image=207109

ser det ut som om det är såna bilar vi super oss fulla i o skriker könsord från? jag kan säga att den som skriker massa sånt skit från våra bilar åker ut med huvet före, jag blir så jävla trött på ni svenssons som bara hatar alla raggare bara för att de finns vissa som åker runt i såna jävla lass o skriker på folk o vill bråka, det är bara en del av alla raggare, merparten har ju fina bilar som man är försiktig med, dvs tex olds 58:an o caddyn där...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=207109

ja men se du är ett levande bevis på hur en raggare skall uppföra sig...


jag tycker själv det är skit kul att kolla på crusing , men när det ramlar in massa lik som är målade som en gammal snutbil å alla är dyngraka , dunkar plåt och ropar *** då tappar man verkligen all respekt för raggare

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

theangel6 skrev:
Jag lyckades få snuten efter mig med blåljus för att jag spelade högt...åkte förbi en snutkontroll som var på andra sidan vägen och han slängde sig in i bilen och körde fatt mig med blåljus...men vaf-n..slapp dock undan böter med fick en skarp tillsägelse...dock inte med min nya bil utan med min familjebil på rågat av allt...fnissar...den spelade bara 139 db...

dom har fan inget bättre för sig ju. se till att få bort alla fyllon och alla som är påverkade som är ute och kör som svin. då först kan jag böra acceptera dom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
airflow Avstängd
29 mars 2008 · 653 Inlägg

r-ted skrev:

airflow skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_ext.php?user=airflow&image=207109

ser det ut som om det är såna bilar vi super oss fulla i o skriker könsord från? jag kan säga att den som skriker massa sånt skit från våra bilar åker ut med huvet före, jag blir så jävla trött på ni svenssons som bara hatar alla raggare bara för att de finns vissa som åker runt i såna jävla lass o skriker på folk o vill bråka, det är bara en del av alla raggare, merparten har ju fina bilar som man är försiktig med, dvs tex olds 58:an o caddyn där...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=207109

ja men se du är ett levande bevis på hur en raggare skall uppföra sig...


jag tycker själv det är skit kul att kolla på crusing , men när det ramlar in massa lik som är målade som en gammal snutbil å alla är dyngraka , dunkar plåt och ropar *** då tappar man verkligen all respekt för raggare

tack. då är vi på samma spår

Jag har rätt i vad jag än säger.
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

en äkta raggare ska uppföra sig me vett och ettikett  för det är ju raggarna och dom dära blingbling folket som håller bilintresset vid liv

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
dallelito med lem
29 mars 2008 · 1 147 Inlägg

alltså varför tycker en del att det är så jävla ballt och spela musik på högsta volym..helst med nervevad ruta så alla på stan hör hur kass musiksmak dom har...det är ju så töntigt att det blir pinsamt..

det e som fjunen på torget, rostiga plåtfälgar och basar som kostar mer än bilen...den, vars regplåt skorrar mest, vinner. skit ballt, verkligen.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Rushman Evolution Garage
29 mars 2008 · 1 299 Inlägg

dallelito skrev:
alltså varför tycker en del att det är så jävla ballt och spela musik på högsta volym..helst med nervevad ruta så alla på stan hör hur kass musiksmak dom har...det är ju så töntigt att det blir pinsamt..

det e som fjunen på torget, rostiga plåtfälgar och basar som kostar mer än bilen...den, vars regplåt skorrar mest, vinner. skit ballt, verkligen.

WORD!

Sky´s the limit...
guztaw
29 mars 2008 · 5 Inlägg

Ingen jävla stereo i bilen

The engine is music to my ears
12000rpm all music baby!!

brillmongo
29 mars 2008 · 874 Inlägg

Rushman skrev:

dallelito skrev:
alltså varför tycker en del att det är så jävla ballt och spela musik på högsta volym..helst med nervevad ruta så alla på stan hör hur kass musiksmak dom har...det är ju så töntigt att det blir pinsamt..

det e som fjunen på torget, rostiga plåtfälgar och basar som kostar mer än bilen...den, vars regplåt skorrar mest, vinner. skit ballt, verkligen.

WORD!

Ibland är det kul att spela högt, framförallt om det är musik man tycker om då höjer man ju utan att tänka på det en gång, lägger märke till det när nästa låt kommer och det skär i öronen typ.
Och vem är du att dömma andras smak? Slår vad en femma att personerna du syftar på tycker din "smak" är minst lika pinsamt dålig roll

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
anvandare_12345
29 mars 2008 · 654 Inlägg

r-ted skrev:

ironhead skrev:
hellre att nån åkerförbi sent på natten och lirar musik högt än att dom går och slår sönder rutor som kostar hos  i samhället pengar.

så du menar att raggarna kommer slå sönder rutor om dom inte får spela musik:rolleyes:

Jag tror att ironhead petade sig själv i ögonen där.

Det finns säkert raggare som sköter sig alldeles utomordentligt bra, men de raggare som aftonbladet skrev om (länk i början av tråden) gjorde det uppenbarligen inte!

Senast redigerat av danhild (29 mars 2008)

Niklas1987 NO
29 mars 2008 · 2 182 Inlägg

r-ted skrev:
sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.

Eddies musik är inte iq befriad, bara för att du hört ett fåtal låtar, du vet väl att hans fru var med å skrev nåra av de mest "äckliga" låtarna.
Hans musik är bra, å då räknar jag bort remixversioner som inehåller mer dunk.

Nog med offtopick där

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

Niklas1987 skrev:

r-ted skrev:
sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.

Eddies musik är inte iq befriad, bara för att du hört ett fåtal låtar, du vet väl att hans fru var med å skrev nåra av de mest "äckliga" låtarna.
Hans musik är bra, å då räknar jag bort remixversioner som inehåller mer dunk.

Nog med offtopick där

nu skall jag berätta något som jag inte är så sugen på att berätta och heller inte så stolt av, eddie var morbror till en polare till mig .... det du .... men itne fan gillar jag inte hans musik ändå

och du jag har lyssnat på mycket eddie, men sen växte jag upp lol

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
29 mars 2008 · 2 495 Inlägg

brillmongo skrev:

Rushman skrev:

dallelito skrev:
alltså varför tycker en del att det är så jävla ballt och spela musik på högsta volym..helst med nervevad ruta så alla på stan hör hur kass musiksmak dom har...det är ju så töntigt att det blir pinsamt..

det e som fjunen på torget, rostiga plåtfälgar och basar som kostar mer än bilen...den, vars regplåt skorrar mest, vinner. skit ballt, verkligen.

WORD!

Ibland är det kul att spela högt, framförallt om det är musik man tycker om då höjer man ju utan att tänka på det en gång, lägger märke till det när nästa låt kommer och det skär i öronen typ.
Och vem är du att dömma andras smak? Slår vad en femma att personerna du syftar på tycker din "smak" är minst lika pinsamt dålig roll

klart det är kul å lyssna på hög musik om ljudet är bra, men inte fan är det kul och åka runt torget å spela för alla andra.
Om jag är ute och åker och lyssnar på musik så sänker jag alltid när jag kommer in i tätbebyggt område, bara pinsamt att åka runt å "poppa"

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
ironhead volvoraggare
29 mars 2008 · 4 776 Inlägg

Niklas1987 skrev:

r-ted skrev:
sedan och tycker hans musik är ganska iq befriad.

Eddies musik är inte iq befriad, bara för att du hört ett fåtal låtar, du vet väl att hans fru var med å skrev nåra av de mest "äckliga" låtarna.
Hans musik är bra, å då räknar jag bort remixversioner som inehåller mer dunk.

Nog med offtopick där

du är en sann talare du grabben

Senast redigerat av ironhead (29 mars 2008)

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
29 mars 2008 · 5 753 Inlägg

r-ted skrev:

ironhead skrev:

Digital_Kicker skrev:

JA med BRA dunk, inte någon jäkla Eddie Meduza eller vad han/det nu heter?.

klart det ska vara eddie meduza hehe han är kung

han är död är han wink

A legend never dies! wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Onee
29 mars 2008 · 342 Inlägg

Polisen stoppade å sa till mej att sänka bara sen var det inget med det.. hade man spelat eddie meduza så vete fan vad som hade hänt

nimoz
29 mars 2008 · 385 Inlägg

såg de åka runt härom kvällen , då var de lugna iaf.

FLindgren
29 mars 2008 · 5 089 Inlägg

Jag fick böter för avgasssmäll på s70in.  1000 spänn, "oljud i villaområde" eller något sånt ville dom kalla det.  men sen när jag ringde å sa att det lät högt i kön utanför krogen ville dom inte bry sig om wink

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang