Hejsan Om några veckor är det dags för lackering utav listwer, stötfångare och liknande. Nu vill jag bara höra ifrån er ifall jag ska lacka speglarna och dess fästplattor eller låta dom vara. Har sett att en del låter speglarna vara svarta. Förstår det något att lackera dom?
Då är det bara frågan vem man ska lyssna på Sig själv såklart Får fundera lite men tack alla för tipsen! Phaetoon, förresten, varför mer specifikt skulle du låta plattorna vara svarta?