Clas olsson har husvagnslarm för 2-300kr, som är menat att man ska ha en magnet och nåt tjosan, klipp vid magneterna och sätt en kabel på insidan av bagageluckan som är fäst i vingen, som vid stöld går av. Körde det som larm på epan jag hade för ngt år sen, fast på innerbelysningen, funkade prima.
Dock kan det bli lite problem att få ut ljudet från larmlådan om man har denna i bagaget kanske..
Eller så köper du billarm som har stöd för "extra sensorer" och kopplar en på vingen