4386
Sök

Hur larmar man bäst ?

1 050 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#1
Det är snart dags att ta ut BMW:n från vintervilan. Är lite orolig för att min nymonterade  M-tech vinge åker väck igen. (de stal den förra året) big_smile
Senast redigerat av E-30 (28 mars 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

365 Inlägg
28 mars 2008
#2
Clas olsson har husvagnslarm för 2-300kr, som är menat att man ska ha en magnet och nåt tjosan, klipp vid magneterna och sätt en kabel på insidan av bagageluckan som är fäst i vingen, som vid stöld går av.
Körde det som larm på epan jag hade för ngt år sen, fast på innerbelysningen, funkade prima.

Dock kan det bli lite problem att få ut ljudet från larmlådan om man har denna i bagaget kanske..

Eller så köper du billarm som har stöd för "extra sensorer" och kopplar en på vingen tongue

Hellre 100 blås på tvären än 200 rätt fram.


Sök