29 mars 2008
Trådstartare
Hej!
Jag skulle behöva lite tips och idéer på hur man skulle kunna bygga upp ett ljudbygge i en kombi. Det ska ej se exstremt ut med massa glasfiber osv. utan ska vara enkla men snygga lösningar som ser brutala ut.
(Det jag ska förmodligen använda mig av är 2 st 15", 2 steg, 2 batteri, 8-20 st 6,9. Ifall ni har någont liknande med dem grejerna så skulle de vara riktigt najs. Men upp med andra tips med om ni har för där e kanske någon som e najs som man kanske kan använda sig av

Lägg upp bilder eller försök förklara på enklaste sätt.
Tack i förhand!
Senast redigerat av ROE (29 mars 2008)
//
Roe