29 mars 2008
Trådstartare
Har bytt 4 olika mätarhus och det är samma fel ändå, hastighetsmätaren, trippelmätaren, tankmätaren och beslysningen fungera inte, men klockan, varvräknaren och tempmätaren funkar halvt som halvt, och allt blinkar och hoppar olika när man blinkar och använder helljus, så man kan konstartera att de hela beror på jodningsfel,
Så till frågan, var nånstans går joden till mätarehuset?, har inte en susning va det sitter
BMW - Det stavas som det låter:)