"bara" glasfiber e de bästa.. popnit sammlar bara en massa fukt eftersom de e hål i dom.. fäst breddarna me nåt lim som torkar fort å den plastar du fast dom me glasfiber å polyester.. sen spacklar du me glasfiberspackel å efter de nån form av "fin" spackel..
lycka till!
"Testar man inte så får man aldrig veta"