5180
Sök

Måsta ha en bas till bilen nu! någon som vet någon bra?

Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#1
Ska ha en bas till min bil.. någon som vet om det finns något märke som e bättre eller så? men som ändå är prisvärt. Ni kanske själva har någon bas som ni är nöjjda med.. Ska köpa en nu i veckan, det e bråttom=)

Gta Iv 31april

Masterworks
30 mars 2008
#2
Jag är ruggigt nöjd med mina Kicker basar, kan varmt rekommenderas!  smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59078/298908_qm7ukd.jpg

Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#3
Masterworks skrev:
Jag är ruggigt nöjd med mina Kicker basar, kan varmt rekommenderas!  smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive … qm7ukd.jpg

härligt.. poäng 1 av 10? pris?

Gta Iv 31april

10 Inlägg
30 mars 2008
#4
om du ska köpa en bas till bilen och vill vara nöjd så köp pioneer eller kickers.lycka till med basköpet

Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#5
qattro skrev:
om du ska köpa en bas till bilen och vill vara nöjd så köp pioneer eller kickers.lycka till med basköpet

pioneer e väl rätt dyrt och överskattat? det är deras plasma skärmar iaf;P

Gta Iv 31april

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
30 mars 2008
#6
Först och främst vad vill du ha för ljud ?
Vad har du för slutsteg ?
Vad ska du lägga för pengar på basen ?

Svara på dom så blir det lättare att rekomendera något.
Finns massvis med bra basar på marknaden.
Inte bara Pioneer eller Kicker kan jag lova smile

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#7
AreeZ skrev:
Först och främst vad vill du ha för ljud ?
Vad har du för slutsteg ?
Vad ska du lägga för pengar på basen ?

Svara på dom så blir det lättare att rekomendera något.
Finns massvis med bra basar på marknaden.
Inte bara Pioneer eller Kicker kan jag lova smile

har inge tslutsteg, köper ngt som passar till basen som ja ska köpa.

kan tänka mig runt 1500-2500kr för en bas

Gta Iv 31april

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
30 mars 2008
#8
Storlek på basen ? smile

Jag har grymt bra erfarenheter från Audiotop.
Körde med deras produkter förra året och var sjukt nöjd med
hur dom lät.

Ligger riktigt bra i pris också.

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

Masterworks
30 mars 2008
#9
-S40- skrev:
Masterworks skrev:
Jag är ruggigt nöjd med mina Kicker basar, kan varmt rekommenderas!  smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive … qm7ukd.jpg

härligt.. poäng 1 av 10? pris?

Solklar 10a, borde gå att hitta för 1.500 - 2.000:- beggad!!  big_smile

Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#10
Masterworks skrev:
-S40- skrev:
Masterworks skrev:
Jag är ruggigt nöjd med mina Kicker basar, kan varmt rekommenderas!  smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive … qm7ukd.jpg

härligt.. poäng 1 av 10? pris?

Solklar 10a, borde gå att hitta för 1.500 - 2.000:- beggad!!  big_smile

okej, beggad e inte intressant:) men får la kika lite på d märket då

Gta Iv 31april

6 851 Inlägg
30 mars 2008
#11
Hur mycke kan du lägga på slutsteg då, eller totalt?


Livsnjutare
403 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
#12
TT-Avant skrev:
Hur mycke kan du lägga på slutsteg då, eller totalt?

'4-5k mer ska d väl inte kosta för ett hyfsat bra system,

Gta Iv 31april

5 852 Inlägg
30 mars 2008
#13
Steg + bas = Sinus live 1500 + RE Audio SE12" 2x2ohm = Mycket kärlek wink

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

21 761 Inlägg
30 mars 2008
#14
Orions HP-serie är prisvärda, de tål bra med effekt och går djupt i basen. Kan sitta i sluten/basreflex/bandpass. Själv har jag lyssnat i en Volvo 854 med 2 st HP12 som drivs med ett HCCA 5000D, det lät bra enligt mig.


Sök