Ska ha en bas till min bil.. någon som vet om det finns något märke som e bättre eller så? men som ändå är prisvärt. Ni kanske själva har någon bas som ni är nöjjda med.. Ska köpa en nu i veckan, det e bråttom=)
Orions HP-serie är prisvärda, de tål bra med effekt och går djupt i basen. Kan sitta i sluten/basreflex/bandpass. Själv har jag lyssnat i en Volvo 854 med 2 st HP12 som drivs med ett HCCA 5000D, det lät bra enligt mig.